خدمات هلال احمر عبادت است

خدمات هلال احمر عبادت است


شما می توانید با صراحت بگویید هم خدمات انسانی انجام می دهم و هم تبلیغات دینی دارم. فعالیت شما خود تبلیغ دین است و احتیاج به تصریح ندارد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و همراهان، فعالیت های هلال احمر را دارای جنبه های انسانی فراوانی دانسته و فرمودند: ممکن است بعضی ها اطلاع نداشته باشند که فعالیت های هلال احمر ما منحصر به کشور خودمان و یا شیعیان نیست و همه انسان ها را در بر می گیرد و این خیلی مهم است.

معظم له خدمت به مردم را از توفیقات هلال احمر شمرده و فرمودند: شما می توانید با صراحت بگویید هم خدمات انسانی انجام می دهم و هم تبلیغات دینی دارم. فعالیت شما خود تبلیغ دین است و احتیاج به تصریح ندارد.

ایشان افزودند: الحمدلله دستگاه هلال احمر نسبت به قبل شایسته تر است و این باعث افتخار است ما مسلمان ها، شیعیان و ایرانی ها است و امیدوارم که باز هم توسعه یابد.

ایشان به خدماتی که هلال احمر به زائرین کربلا می دهد اشاره نموده و فرمودند: خدماتی که در مسیر کربلا انجام می دهید بسیار شایسته است.

ایشان در پایان فرمودند: سعی کنید کارهایتان برای خدا باشد. کار شما در عین اینکه خدمات اداری و انسانی است، عبادت هم هست؛ این عبادت را خداوند از شما بپذیرد. من هم برای شما دعا می کنم.

جهت مشاهده گزارش تصویری دیدار کلیک کنید

captcha