بیانات معظم له در جمع دانشجویان دانشکده افسری امام علی (علیه السلام)

بیانات معظم له در جمع دانشجویان دانشکده افسری امام علی (علیه السلام)


آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی تأکید کردند: امروزه حربه سیاسی برنده دشمنان برای شکست مسلمانان و تضعیف آنان گسترش مفاسد اخلاقی در جامعه است. آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی روز پنجشنبه، در جمع مسؤولان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) تهران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تأکید کردند: ظهور امام زمان (عج) برای جهانیان رحمت است و دوره ظهور ایشان به هیچ وجه زمان قتل و کشتار و خونریزی نیست.‌

معظم له با اشاره به حدیث امام باقر (ع) که فرمودند: علم و دانش در عصر حضرت ولی‌عصر(عج) مانند گیاه در بهترین شرایط، می‌روید و رشد می‌کند، تأکید کردند: عده‌ای برای مشوش ساختن تصویر عصر ظهور امام زمان (عج) در اذهان مردم، این گونه تبلیغ می‌کنند که حضرت ولی عصر(عج)، با علم ودانش روز مخالف است و جهان را به زمان گذشته برمی‌گرداند.
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: این عده با دروغ پراکنی و نشر اکاذیب درباره فرهنگ مهدویت، قصد دارند شیعیان و دیگر منتظران آن حضرت، آرزوی ظهور امام زمان (عج) را نداشته باشند.
ایشان در ادامه با اشاره به سخنان بی‌اساس عده‌ای مغرض که زمان ظهور حضرت را، زمان قتل و کشتار و خونریزی توصیف می‌کنند و می‌گویند حضرت آن قدر از مردم می‌کشد که جوی‌های خون به راه می‌افتد، تأکید کردند: این مطالب دروغ است. ظهور حضرت برای همگان رحمت، عفو و لطف است.
معظم له تأکید کردند: در زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مردم با دیدن وجود نازنین ایشان و آثار، برکت و رحمت وجودی ایشان، فوج فوج به آن حضرت ایمان می‌آورند و مسلمان می‌شوند.
ایشان در ادامه با اشاره به گسترش ظلم و فساد و بی‌عدالتی در جهان تأکید کرد: مردم هنگامی که می‌بینند برنامه‌های ساخت دست بشر هیچ سودی برای عدالت گستری در جهان ندارد، بیشتر منتظر ظهور امام زمان (عج) می‌شوند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطر نشان کردند: وظایف مسلمانان در زمان غیبت دو چیز است؛ اول، خودسازی از نظر ایمان و تقوی؛ دوم، روشنگری و آگاه ساختن مردم نسبت به آثار و برکات حضرت مهدی (عج).
معظم له در پایان خطاب به مسؤولان و فرماندهان نظامی دانشگاه افسری امام علی(ع) و دیگر مراکز نظامی کشور تأکید کردند: علاوه بر اینکه به طور دقیق به فعالیت‌های نظامی و آموزش‌های رزمی می‌پردازید، به فعالیت‌های فرهنگی نیز مشغول شوید تا مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نیز رزمندگان حزب‌الله لبنان با معنویت بالایی به خدمت بپردازید.

برچسب ها :
captcha