دعوت حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی از آحاد مردم  برای حضور گسترده در انتخابات

دعوت حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی از آحاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات


دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند، بنابراین باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اما اگر استقبال کم باشد آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می شوند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت کردند.

ایشان با تاکید بر این که چشم مان بر حقایق بسته نیست و مردم واقعا بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند، فرمودند: گرفتاری های مردم را می دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می کند؛ اما تاکید می‌کنیم انسان باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کند.

معظم له با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشتند: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می شود.

معظم له تصریح کردند: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند، بنابراین باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اما اگر استقبال کم باشد آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می شوند.

ایشان یادآورشدند: دشمنان سخت ترین تحریم های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما اثر نکرد، عقل می گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کردند: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

جهت شنیدن صوت مربوطه کلیک کنید

captcha