رونمایی از نرم افزار اندروید «پاسخگو»

رونمایی از نرم افزار اندروید «پاسخگو»


همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت  ولی عصر (عج) نرم افزار اندروید «پاسخگو» رونمایی شد پس از راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی تحت وب، با توجه به مخاطبان فراوان در بخش اندروید، این نرم افزار جهت دسترسی کاربران به بخش آنلاین پایگاه ارائه شد‌

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت  ولی عصر (عج) نرم افزار اندروید «پاسخگو» رونمایی شد.

مسئول مرکز فن آوری اطلاعات و پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اعلام کرد نرم افزار «پاسخگو» جهت کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند ارائه شد.

پس از راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی تحت وب، با توجه به مخاطبان فراوان در بخش اندروید، این نرم افزار جهت دسترسی کاربران به بخش آنلاین پایگاه ارائه شد.

به گفته وی در شرایط کنونی که سیل شبهات اعتقادی و شرعی به سوی شیعیان در جریان است، عالمان دین بیش از پیش بار مسئولیت پاسخگویی به این شبهات را بر دوش خود احساس می کنند؛ در این راستا از این پس کاربران می توانند با اتصال به اینترنت از طریق این نرم افزار سوالات اعتقادی و شرعی خود را ارسال کنند و همزمان پاسخ آن را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.

وی در ادامه افزود با توجه به حجم بسیار گسترده علاقمندان در هر دو بخش وب و اندروید و محدودیت در پاسخگویی، ممکن است کاربران در صف انتظار پاسخگویی بمانند، ان شاءالله با صبوری شما عزیزان بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

امیدواریم ما را از پیشنهادات سازنده خود از طریق بخش تماس با ما مطّلع سازید.

دریافت نرم افزار

captcha