بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى به مناسبت حوادث دردناک اخیر عراق

بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى به مناسبت حوادث دردناک اخیر عراق


تعجّب آور این که این وحشیان که چشم به منابع ثروت عراق دوخته اند; ادّعا مى کنند براى عراق امنیّت، آزادى و دموکراسى را به ارمغان آورده اند، و بعد از این همه جنایات و ناامنى و دیکتاتورى باز هم بى شرمانه همان کلمات بى محتوا را تکرار مى کنند و آن روز که نتیجه اعمال سوء خود را دریابند نزدیک است. ان شاء الله‌

بسمه تعالى

اشغالگران عراق در ادامه جنایات خود بار دیگر نجف اشرف را مورد هجوم وحشیانه خود قرار دادند و قداست این مکان مقدّس و حوزه علمیّه را هتک کرده و مردم شهر را به خاک و خون کشیدند.

اشغالگران باید بدانند با این کار نفرت فوق العادّه اى براى خود خریده اند که هرگز فراموش نخواهد شد، حتّى نسل هاى آینده شیعیان جهان، آن را از یاد نخواهند برد و سرانجام بهاى سنگینى براى این جنایت پرداخت خواهند کرد.

اشغالگران نباید فراموش کنند که شیعیان براى حفظ این مکان هاى مقدّس و حوزه علمیّه نجف در طول تاریخ جانهاى مقدّسى را فدا کرده اند و براى پاسدارى از آن نیز همچنان آماده هرگونه فداکارى هستند.

تعجّب آور این که این وحشیان که چشم به منابع ثروت عراق دوخته اند; ادّعا مى کنند براى عراق امنیّت، آزادى و دموکراسى را به ارمغان آورده اند، و بعد از این همه جنایات و ناامنى و دیکتاتورى باز هم بى شرمانه همان کلمات بى محتوا را تکرار مى کنند و آن روز که نتیجه اعمال سوء خود را دریابند نزدیک است. ان شاء الله

یدالله فوق ایدهم   

ناصر مکارم شیرازى

1383/05/22

برچسب ها :
captcha