بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است

بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است


‌ ‌ حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، امروز در دیدار با رییس و معاونان سازمان بسیج مستضعفین کشور فرمودند: بسیج از سرمایه‌های مهم فرهنگ اسلام است که انقلاب اسلامی در سایه همین تفکر بوجود آمد.‌

ایشان با تجلیل از فعالیت‌های بسیار ارزنده جوانان بسیجی در عرصه  علمی و فرهنگی تصریح کردند: بر اساس تفکر اسلامی تمام مسلمانان بسیجی به شمار می‌آیند و امروز بسیج توانسته است به خوبی جوانان را در زمینه های علمی و فرهنگی به خوب جذب و فعال کند.

معظم له تأکید کردند: انقلاب اسلامی براساس تفکر بسیجی به پیروزی رسید و امروز نیز باید از همین تفکر در عرصه‌های مختلف کشور بهره گرفت اگر سرمایه عظیمی بسیجی نبود امروز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

ایشان فرهنگ بسیجی را ضامن بقای انقلاب دانسته و اظهار داشتند: امروز بسیج باید همچون زمان هشت سال دفاع مقدس همگام با زمان خود پیش برود و همچنان که در این دوران وارد میدان شد امروز نیز باید در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی پیشقدم باشد.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، فعالیت‌های بسیجی را در کشور مفید ارزیابی کرده و بر ادامه آن تاکید داشته و افزودند: امروز بسیج از نیروی بسیار قوی و خودش برخوردار است که باید از آن بهره لازم را گرفت.

معظم له نسبت به برخی بی‌تفاوت‌های به فعالیت‌های بسیج انتقاد کردند و اظهار داشتند: پس از پایان یافتن دوران هشت سال دفاع مقدس بعضی معتقد بودند که اینک بسیج نیاز به فعالیت ندارد و باید تعطیل شود و گاهی این نوع برخورد آن‌ها دانسته بود و آن‌ها می‌خواستند با این رفتار خود بسیج که شجره طیبه است را بخشکانند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز جوانان ما در بسیج بدون توقع به فعالیت می‌پردازند و در عرصه‌های گوناگون حضور جدی دارند که باید قدردان این نعمت الهی بود.

معظم له تأکید کردند: برخی تلاش دارند این نظام را متزلزل کنند؛ اما تا زمانی که فرهنگ اسلام، باورهای دینی و تفکر بسیجی است هرگز آن‌ها به این خیال باطل خود دست نخواهند یافت.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و عقیدتی را برای بسیجیان ضروری خواند و در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است و بر همین اساس دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند به این تفکر آسیب برسانند ولی دو نکته را نباید در مورد بسیج فراموش کرد آموزش مستمر، و مبارزه با آسیب ها احتمالی بسیج.

 

برچسب ها :
captcha