اقدام نابخردانه

اقدام نابخردانه


متاسفانه وهابیت متعصب که با هرگونه منطق عقلی و انسانی مخالف است و از پیشرفت پیروان مکتب اهل بیت(ع) در تمام کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای غیر مسلمان در وحشت عجیبی فرو رفته اخیرا دست به کار جنون آمیزی زده و آن حمله به سایت های تبلیغی شیعی و از دسترس خارج کردن آنان در اینترنت است.‌

متاسفانه وهابیت متعصب که با هرگونه منطق عقلی و انسانی مخالف است و از پیشرفت پیروان مکتب اهل بیت(ع) در تمام کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای غیر مسلمان در وحشت عجیبی فرو رفته اخیرا دست به کار جنون آمیزی زده و آن حمله به سایت های تبلیغی شیعی و از دسترس خارج کردن آنان در اینترنت است.

زیرا اولا توان پاسخگوئی در برابر استدلالات نیرومند پیروان این مکتب را در خود نمی بینند و از روشن شدن حقیقت سخت در اضطرابند.

و ثانیا بسیاری از جوانان وهابی حتی طبق اطلاعات دقیق در خود مکه و مدینه با ارتباط با این سایتها، گرایش به این مذهب پیدا کرده و از وهابیت که طرفدار جهل و جمود است بیزاری جسته اند.

ثالثا جنایاتی که در سالهای اخیر از سوی گروه هائی از وهابیون بر ضد بشریت در تمام مناطق دنیا مخصوصا در عراق و افغانستان و پاکستان سر زده است (جنایاتی که در تاریخ اسلام شبیه و مانند ندارد) که حتی در مجلس افطار ماه رمضان با انفجارهای کور، روزه دارن مسلمان و بیگناه را به خاک و خون می کشند آنها را مطرود و منزوی ساخته و به عنوان یک گروه وحشی معرفی کرده و این امر بر جنون آنها افزوده و سبب شده به جان سایت های اینترنتی روشنی بخش مذهب اهل بیت (ع) بیفتند.

به عقیده ما این کار خود یکی از بهترین دلائل حقانیت مکتب شیعه است. آنها باید بدانند پیروان این مکتب همچنان به سرعت در جهان پیش می روند و این اعمال احمقانه و جنون آمیز جلوی پیشرفت آنها را نخواهد گرفت.

 طبق اعلام بخش فنی پایگاه، در پی این اقدام خرابکارانه، دامنه های makaremshirazi.org , makaremshirazi.net, makaremshirazi.com , amiralmomenin.org  متعلق به این پایگاه به طور موقت از دسترس خارج بوده و پایگاه از طریق آدرس های www.makarem.ir , www.amiralmomenin.net  در دسترس می باشد.

 

برچسب ها :
captcha