دیدار معظم له با مسوولان جمعیت آبادگران جوان

دیدار معظم له با مسوولان جمعیت آبادگران جوان


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار مسوولان جمعیت آبادگران جوان، خواستار برگزاری سالم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند و فرمودند: اگر انتخابات، اسلامی برگزار شود، دیگر دروغ، تخریب و وعده های کاذب وجود نخواهد داشت.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، صبح روز پنج شنبه 11 آبان در دیدار مسوولان جمعیت آبادگران جوان، با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سالم برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشتند: در صورتی که انتخابات، اسلامی برگزار شود، دیگر دروغ، تخریب و وعده های کاذب وجود نخواهد داشت.

ایشان ابراز امیدواری کردند گروه های سیاسی با سلایق مختلف، همدیگر را درک کرده و در مسیر مصالح کشور و اسلام پیش روند.

معظم له در بخش دیگری از سخنانشان، اتحاد دشمنان را در عقب نگه داشتن ایران اسلامی مورد توجه قرار داده و فرمودند: پس از موفقیت های ایران در انرژی صلح آمیز هسته ای و پیروزی های به دست آمده در لبنان به وسیله حزب الله، مسأله ایران نمود بیشتری پیدا کرده است.

ایشان شرایط کنونی کشور را یکی از حساس ترین شرایط تاریخی کشور عنوان کردند و افزودند: آمریکایی ها متوجه شده اند که جمهوری اسلامی ایران توانایی حل مشکل عراق را دارد و تنها این کشور در برابرآنها ایستاده است.آنان به شدت از سخنان سید حسن نصر الله مبنی بر اینکه «به آمریکایی ها توصیه می کنم در سال های آینده بساطشان را از خاورمیانه و کشورهای اسلامی برچینند و بروند» هراسان و نگرانند از قدرت و قوت سخنان او احساس خطر می کنند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، همگرایی داخلی و اتحاد ایران را با کشورهای اسلامی خواستار شدند و تصریح کردند: کشورهای شرقی و غربی به دنبال منافع خود هستند و ما نمی توانیم از آنان انتظار زیادی داشته باشیم. البته در حالی که روی پای خود ایستاده ایم، آمادگی انجام معامله در موارد نیاز با آنها را داریم.

برچسب ها :
captcha