رونمایی از وبگاه تخصصی چند رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله

رونمایی از وبگاه تخصصی چند رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله


پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له که از گذشته به عرصه رسانه های دیداری و شنیداری ورود کرده بود، بر خود لازم دید که این وظیفه را به نحو شایسته تر و تخصصی تری دنبال کند‌

با توجه به واقعیت های امروز که ذائقه مخاطبان از رسانه های مکتوب به شدت به رسانه های دیداری و شنیداری میل پیدا کرده است، اصحاب دانش و معرفت نیز باید علم و اگاهی خود را متفاوت تر از گذشته به جامعه ای که هر روز نسبت به معارف ناب الهی تشنه تر می شود، عرضه کنند.

از این روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله که از گذشته به عرصه رسانه های دیداری و شنیداری ورود کرده بود، بر خود لازم دید که این وظیفه را به نحو شایسته تر و تخصصی تری دنبال کند.

اولین قدم در این راه ایجاد یک وبگاه تخصصی برای محصولات چند رسانه ای است که بحمدلله با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کوشش متخصصان این بخش، این قدم برداشته شد و این وبگاه ایجاد شد.

وبگاه تخصصی چند رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له شامل فیلم های متنوع از دروس اخلاق، تفسیر و خارج فقه معظم له، صوت های مربوط به این دروس، کلیپ های تولیدی پایگاه در موضوعات متنوع و جذاب، عکس های معظم له و همچنین پند تصویرهای مناسبتی، فقهی و اخلاقی و موارد مختلف دیگر می باشد که بخش عمده ای از آن هم اکنون در دسترس تمامی کاربران و علاقمندان این بخش می باشد و در روزهای آینده به لطف خداوند کامل خواهد شد.

ان شاءالله که این امکان مورد استفاده و توجه مخاطبان عزیز قرار گیرد و امیدواریم ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند ساخنه و در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید.

جهت بازدید از وبگاه تخصصی چند رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له کلیک کنید.

برچسب ها :
captcha