دشمن در صدد است با آلوده کردن جوانان به مواد مخدر جمهوری اسلامی را تضعیف کند

دشمن در صدد است با آلوده کردن جوانان به مواد مخدر جمهوری اسلامی را تضعیف کند


بسیاری از رؤسای کشورهای جهان دستشان به مواد مخدر آلوده شده است و به همین دلیل نه تنها با کشور ما برای مبارزه با مواد مخدر همکاری نمی‌کنند بلکه با کارهای ما نیز مخالفند و سعی دارند در راه مبارزه کشور علیه مواد مخدر خدشه وارد کنند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه شغل شما یکی از مهمترین مسائل اجتماعی محسوب می‌شود و شما فداکاری بسیاری در این راه انجام می‌دهید اظهار کردند: مواد مخدر از چند جهت قابل مطالعه است که نخستین آن این است که منبعی برای کسب درآمد سوداگران مرگ تبدیل شده است و آن‌ها از این درآمد بسیار زیاد نمی‌توانند چشم پوشی کنند.

ایشان ادامه دادند: بسیاری از رؤسای کشورهای جهان دستشان به مواد مخدر آلوده شده است و به همین دلیل نه تنها با کشور ما برای مبارزه با مواد مخدر همکاری نمی‌کنند بلکه با کارهای ما نیز مخالفند و سعی دارند در راه مبارزه کشور علیه مواد مخدر خدشه وارد کنند.

معظم له با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک وصله نا همرنگ جهانخواران محسوب می‌شود تصریح کردند: آن‌ها سعی دارند تا جوانان ما را به وسیله مواد مخدر آلوده کنند و ما باید توجه داشته باشیم که جوان آلوده به مواد مخدر یک موجود کاملاً بی خاصیت محسوب می‌شود.

ایشان با اشاره به نقش اسرائیل در تولید مواد مخدر و توزیع در جهان اسلام افزودند: در اخبار آمده است که در اسرائیل با توجه به اینکه زمین برای کشاورزی بسیار کم است ولی قسمتی از این زمین‌ها را به کشت و تولید تریاک اختصاص داده‌اند تا آن‌ها را به جنوب لبنان بفرستند و مادامی که پرچمدار مبارزه با اسرائیل و رژیم صهیونیستی و سربازان حزب الله محسوب می‌شوند را به مواد مخدر آلوده کنند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه متأسفانه هر چه ما در راه مبارزه با مواد مخدر پیش می‌رویم آن‌ها نیز برای آلوده کردن جوانان سرعت بیشتری به کار خود می‌دهند اظهار کردند: با وجود اینکه چهل درصد از کشفیات مواد مخدر در کشور ما انجام می‌شود ولی دولت های بزرگ در راه مبارزه با مواد مخدر هیچ همکاری با ما نمی‌کند.

ایشان افزودند: ما از نظر شرعی تولید، حمل و نقل، آماده ساختن، توزیع، پخش و هرگونه خرید و فروش  مواد مخدر را حرام اعلام می‌کنیم و اگر کسی دین و ایمان داشته باشد به سراغ مواد مخدر و این کار نخواهد رفت و به یقین کسانی که آلوده به مواد مخدر می‌شوند نه دنیا دارند و نه آخرت.

معظم له با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و انجام کارهای فرهنگی در این راستا تصریح کردند: برنامه‌هایی که در صدا و سیما در این راستا انجام می‌شود بسیار خوب است ولی این برنامه‌ها کم است و ما باید به مردم آموزش دهیم و البته مراقب باشیم این آموزش به گونه‌ای نباشد که افراد را به این سمت بکشاند. آموزش و پرورش و همچنین پدران و مادران نیز همه در این راه مسئولیت دارند. به هرحال من کار شما را جهاد می دانم و امیدوارم در این جهاد پیروز باشید.

برچسب ها :
captcha