رونمایی از نرم افزار اندروید «دستیار صوتی احکام»

رونمایی از نرم افزار اندروید «دستیار صوتی احکام»


جستجوی صوتی احکام، دریافت مناسب ترین پاسخ، ارسال سوال به صورت ایمیل و بایگانی های بخش بندی شده از ویژگی های این نرم افزار است‌

بسمه تعالی

پاسخگویی از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون دغدغه بزرگان بوده است، چه آن زمان که خفقان حکم طاغوت بوده است و چه اکنون که در دوران شکوفایی اسلام به سر می بریم.

در دنیای کنونی که فضای مجازی گوی سبقت را ربوده است و هوشمندی فن آوری ها به روز تر می شود، تسهیل امر استفتاء بر اساس فن آوری های روز تبدیل به مطالبه جدی مقلدان و علاقمندان شده است.

بر این اساس مرکز فن آوری اطلاعات دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی پس از تولید نرم افزارهایی که دسترسی مقلدان و علاقمندان معظم له را به منابع فقهی شامل نظرات ایشان فراهم می کند، این بار دست به ابتکاری نو زده است که در نوع خود کم نظیر و یا شاید بی نظیر باشد.

««««««دستیار صوتی احکام»»»»»»

این نرم افزار این امکان را به کاربر می دهد که بر اساس فن آوری تشخیص صوت (speech to text) بر بستر اینترنت کلمه کلیدی سوال خود را به گوشی همراه خود به صورت صوتی وارد کند و نرم افزار، نزدیک ترین و مناسب ترین پاسخ ها را به او پیشنهاد می دهد.

کاربر با مشاهده و مطالعه پاسخ های پیشنهادی، پاسخی که بیشترین قطعیت را در پاسخ به سوالش دارد انتخاب می کند و در ضمن رسیدن به پاسخ خود می تواند آن را در بایگانی ذخیره کند؛ همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که انتخاب این کاربر را برای سایر کاربران نیز در اولویت قرار می دهد.

در بخش بایگانی امکان اشتراک گذاری پاسخ از طریق پیام کوتاه و سایر سیستم های پیام رسان نصب شده بر گوشی همراه کاربر وجود دارد.

چنانچه پاسخ مورد نظر او در میان پاسخ ها نباشد با کلیک بر روی کلمه «خیر»، نرم افزار او را به صورت خودکار به بخش ارسال سوال راهنمایی می کند و کاربر می تواند پس از درج عنوان، آدرس الکترونیکی، تعیین جنسیت و سن خود و همچنین درج سوال، سوال خود را ارسال نماید و بلافاصله کد رهگیری سوال خود را دریافت نماید.

در این بخش با توجه به زمان کاری بخش پاسخگویی ایمیل، پاسخ ها از 24 الی 72 ساعت بعد قابل مشاهده است و هر زمان می تواند با کلیک بر کد رهگیری خود از وضعیت سوال خود مطلع شود و چنانچه پاسخ ارسال شده باشد پاسخ خود را مشاهده کند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این نرم افزار بر بستر اینترنت فعالیت می کند، هر مقدار که اینترنت سرعت بیشتری داشته باشد، بهره وری نرم افزار بیشتر خواهد بود.

خواهشمند است هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد خود در مورد این نرم افزار را از طریق رایانامه it@makarem.ir اعلام بفرمایید.

جهت دریافت نرم افزار کلیک کنید.

جهت مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

captcha