دیدار وزیر کشور با معظم له

دیدار وزیر کشور با معظم له


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، پنجشنبه در دیدار وزیر کشور و دو تن از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات اجتماعی جامعه، افزایش برنامه‌های فرهنگی را در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن خواستار شدند.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار با اشاره به تفسیر غلط آزادی که در سال‌های اخیر گسترش یافته بود فرمودند: در حال حاظر شاهد یک بی‌بندوباری خاص در جامعه هستیم، اینها باعث به وجود آمدن نا بسامانی اجتماعی و اخلاقی، بد حجابی و مانند آن شده است. این حوادث در شأن جمهوری اسلامی نیست. از طرف دیگر موجب می‌گردد. که عده‌ای به صورت خود جوش اقدام به مبارزه با این برنامه‌ها کنند، که این حرکت هم خطرناک است.

ایشان خطاب به مسئولین کشور خواستند به خاطر انقلاب، نظام و ارزش‌ها هم که شده جلو نابسامانی‌های اجتماعی را بگیرند و خطاب به رئیس جمهور توصیه کردند: با توجه به تشکیل یک کابینه ارزشی مردم و دلسوزان انقلاب از شما انتظار دارند با برنامه‌های فرهنگی با مفاسد اجتماعی مبارزه شود. البته این کار هم با یک یا چند روز درست نمی‌شود هزینه بر هم می‌باشد ولی ارزش آن را دارد که توجه بیشتری به آن شود.

معظم له افراد مغرض و کسانی‌که بدنبال تهاجم فرهنگی می‌روند را در اقلیت و بسیار کم دانستند و خاطر نشان ساختند: در ایامی چون اعتکاف و عزادارای‌های ائمه ـ ع ـ ما شاهد هستیم که قشر عظیم جوانان و دانشجویان به مسایل دینی گرایش دارند. ولی عده‌ای قلیل ولی پر سر و صدایی وجود دارند که مورد حمایت حساب شده دشمنان قرار می‌گیرندو مخالف ارزش‌های اسلامی هستند. زیرا امروز مهم‌ترین عاملی که مانع نفوذ بیگانگان در این کشور است، پایبندی جوانان به مسایل مذهبی است.

ایشان از دولت و مجلس خواستند تا با برنامه‌ریزی و اقدامات جدی با مفاسد اجتماعی و اخلاقی برخورد کنند.

برچسب ها :
captcha