لزوم توجه به اشتغال جوانان

لزوم توجه به اشتغال جوانان


اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است و شایسته است در این زمینه تدبیر مناسب اندیشیده شود.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، فرمودند: کار شما نسبت به دیگر وزارت ها دشوارتر است و انعکاس آن در جامعه بیشتر است.

معظم له بر لزوم تلاش در برابر کارشکنی های خارجی و داخلی در مسیر انجام وظایف اشاره نموده و فرمودند: باید با همکاری افراد توانمند و مخلص کارها را به سرعت پیش ببرید.

ایشان مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و افزودند: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است و شایسته است در این زمینه تدبیر مناسب اندیشیده شود.

معظم له بر اخلاص در کارها تأکید نموده و فرمودند: از افرادی استفاده کنید که مخلص و توانمند هستند و قصد قربت دارند و از حوزه های علمیه و پایگاه های مساجد کمک بگیرید.

معظم له برقراری ارتباط مسئولین با مردم را بسیار مهم شمرده و فرمودند: ارتباط بیشتر با مردم سبب می شود که بدانند شما از خودشان هستید و درد و درمانشان را هم می دانید.

معظم له حل مشکلات اجتماعی را کار یک نهاد ندانسته و فرمودند: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می دهد، باید همه نهادها با هم همکاری نمایند.

جهت مشاهده گزارش تصویری دیدار کلیک کنید.

captcha