حضور یک پارچه مردم در انتخابات باعث تقویت اسلام و نظام و ملت است

حضور یک پارچه مردم در انتخابات باعث تقویت اسلام و نظام و ملت است


امروزه برخى مى خواهند روح اسلام را هم طراز خشونت طلبان و تروریست هاى وهابى نشان دهند، در حالى که اسلام دین محبت، اخلاق و دوستى است.‌

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در ابتداى درس خارج فقه خود فرمودند: امروزه برخى مى خواهند روح اسلام را هم طراز خشونت طلبان و تروریست هاى وهابى نشان دهند، در حالى که اسلام دین محبت، اخلاق و دوستى است.

ایشان با اشاره به اهانت کشور دانمارک به مقدّسات اسلام تصریح کردند: آنها مى خواهند با انتشار تصاویرى، اسلام را خشن جلوه داده و مردم را از آن دور کنند.

معظم له با اشاره به حرکت صورت گرفته در هلند بنام آزادى بیان فرمودند: آیا آزادى بیان از طریق اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر از مردم جهان روشن مى شود؟ آیا این منطق، احمقانه نیست؟!

ایشان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات هشتمین دوره مجلس شوراى اسلامى تصریح کردند: امیدواریم همه گروه ها به سفارش رسول اکرم(صلى الله علیه وآله) درباره اخلاق توجه کرد، و اخلاق اسلامى را در انتخابات نه فقط در سخن بلکه در عمل رعایت کنند. این انتخابات نه تنها براى ایران و نظام اسلامى بلکه براى خارج از کشور نیز سرنوشت ساز خواهد بود.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى فرمودند: اگر حضور مردم در این انتخابات یکپارچه، خالى از تنش و همراه با ادب و نظم باشد، هم اسلام، هم نظام و هم ملّت قوى خواهند شد. فضاى ناآرام و پرتنش سبب عقب نشینى مردم از انتخابات مى شود، و همه جناح ها زیان مى بینند.

برچسب ها :
captcha