هشدار معظم له درباره پخش سریال توهین‌آمیز امام حسن و امام حسین (ع)

هشدار معظم له درباره پخش سریال توهین‌آمیز امام حسن و امام حسین (ع)


کسانى که بار این گناهان بزرگ را بر دوش مى‌کشند بدانند علاوه بر ایجاد فتنه مذهبى در جهان اسلام که خواسته قطعى دولت‌هاى جنایتکار غربى و صهیونیست‌هاست، دشمنى و نفرت صدها میلیون شیعه جهان ومحبان اهل‌بیت براى خود مى‌خرند‌

بسم الله الرحمن الرحیم
با نهایت تأسف جمعى از مسئولین کویتى با همکارى بعضى از شاهزادگان سعودى و احتمالا یک رشته عوامل غربى ضد اسلام دست به دست هم داده و سریالى بسیار توهین‌آمیز و نفاق‌انگیز ساخته و در کشورهاى مختلف اسلامى به نمایش گذارده‌اند که ثمره‌اى جز ایجاد نفاق در میان مذاهب اسلامى و اهانت به مقدسات نداشته و ندارد و بارها به آنها تذکر داده شده ولى همچنان به کار خود ادامه مى‌دهند.
این سریال از یک سو چهره امامین همامین امام حسن مجتبى و امام حسین سیدالشهدا (علیهما السلام) را به وسیله دو نفر بازیگر معلوم‌الحال به نمایش گذارده‌اند که این توهینى است عظیم و نابخشودنى نسبت به عترت پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) که حتى فقهاى بزرگ الازهر که حرف اول را در جامعه اهل سنت مى‌زنند آن را مؤکداً تحریم کرده و دستور دادند جلو آن گرفته شود، اما فتنه‌گران بى‌اعتنا به این مسائل به کار خود ادامه مى‌دهند.
از سوى دیگر سعى کرده‌اند با تحریف آشکار تاریخ اسلام یک فرد موهوم و خیالى به نام عبدالله بن سبأ درست کرده و همه گناهان را به گردن او انداخته و بنى‌امیه را از آن همه جنایات تبرئه کرده و افسانه‌هاى دروغینى از این طریق درباره شیعه درست کنند و کسى را که شمشیر به روى امام وقت خود کشید و ده‌ها هزار نفر را به کشتن داد و اصرار بر لعن امیرمؤمنان علیه السلام بر فراز منابر داشت و این سنت زشت 70 سال ادامه یافت. آرى چنین شخصى را بیگناه معرفى کنند و به عذر واهى مجتهد بودن متوسل شوند. مگر با اجتهاد مى‌توان شب را روز و روز را شب کرد و ده‌ها هزار نفر را به کشتن داد.
و از سوى سوم اهانت بزرگ دیگرى به امام حسن مجتبى روا داشته و صلح او را نشانه عدم توانایى بر اداره حکومت بدانند و از این طریق ضربه دیگرى بر عترت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) بزنند.
کسانى که بار این گناهان بزرگ را بر دوش مى‌کشند بدانند علاوه بر ایجاد فتنه مذهبى در جهان اسلام که خواسته قطعى دولت‌هاى جنایتکار غربى و صهیونیست‌هاست، دشمنى و نفرت صدها میلیون شیعه جهان ومحبان اهل‌بیت (علیهم السلام) را در سراسر دنیا براى خود مى‌خرند و آن دسته از مسئولین کشورهاى اسلامى که به این موضوع دامن مى‌زنند باید درباره روزى فکر کنند که آنها را مانند فرعون مصر در قفس آهنین به پاى میز محاکمه خواهند آورد (إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ).

برچسب ها :
captcha