پیام معظم له به مناسبت حوادث اسفناک بحرین

پیام معظم له به مناسبت حوادث اسفناک بحرین


از شیعیان جهان مى‌خواهیم که در برابر این جنایات سکوت اختیار نکنند و فریاد اعتراض خود را از هر سو در برابر این دژخیمان بلند کنند تا شیعیان بحرین تصور نکنند تنها هستند‌


بسم الله الرحمن الرحیم

حوادث بسیار دردناکى در بحرین در جریان است، حاکمان ظالم و حلقه به گوش بیگانگان در آنجا حمام خون به راه انداخته‌اند و شیعیان را که هیچ گناهى جز درخواست احقاق حقوق از دست رفته خود ندارند به وحشیانه‌ترین وضعى به خاک و خون مى‌کشند.

ما ضمن اینکه جنایات ضد انسانى حاکمان بحرین را شدیدآ محکوم مى‌کنیم از جوامع بین‌المللى مى‌خواهیم که در برابر این جنایات هولناک سکوت نکنند و اجازه ندهند حاکمان خودکامه بحرین دست به هر جنایتى بزنند.

از شیعیان جهان نیز مى‌خواهیم که در برابر این جنایات سکوت اختیار نکنند و فریاد اعتراض خود را از هر سو در برابر این دژخیمان بلند کنند تا شیعیان بحرین تصور نکنند تنها هستند و حاکمان آنجا نیز بدانند این شیعیان مظلوم تنها نیستند، حکومت بحرین بداند این‌گونه کارها سرانجام ریشه آنها را خواهد زد و مسلمانان بحرین از شر آنها نجات خواهند یافت.

اینجانب لازم مى‌دانم شهادت جوانان بحرینى را به همه علماى محترم و مبارز آن سامان و تمام اهالى محترم بحرین تبریک و تسلیت عرض کنم و امیدوارم در پرتو خون این شهیدان عالیقدر خداوند همه مشکلات اهالى محترم را حل فرماید و از دشمنانشان انتقام گیرد. (إنّ ربّک لبالمرصاد)
 

برچسب ها :
captcha