حکام عربستان حساب خود را از وهابیون متعصب جدا کنند

حکام عربستان حساب خود را از وهابیون متعصب جدا کنند


پیام ما به زعما و حکام سعودی این است که حساب خود را از وهابی های متعصب و تکفیری جدا کنند، دست اتحاد به شیعیان داده و در مقابل رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام بایستید نه اینکه تسلیم یک عده از افراد متعصب و سلفی شوید‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم در سخنانی اقدامات و تحرکات اخیر وهابیون سلفی علیه شیعیان مخصوصاً در مراسم حج را محکوم کردند.

ایشان تصریح کردند: اخیراً اخباری از عربستان سعودی و حجاج منتشر شده است که نشان می دهد وهابیون متعصب و تکفیری هنوز اهانت به شیعیان را رها نکرده­اند و کتبی را بر ضد شیعیان نوشته و پخش می کنند افزون بر این یک شبکه تلویزیونی ضد شیعی نیز راه انداخته اند.

معظم­ له تاکید کردند: پیام ما به زعما و حکام سعودی این است که حساب خود را از وهابی های متعصب و تکفیری جدا کنند، شیعه امروز در منطقه یک قدرت است به نفع شما نیست که خودتان را با اینها در بیندازید ، دست اتحاد به این جمعیت داده و در مقابل رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام بایستید نه اینکه تسلیم یک عده از افراد متعصب و سلفی شوید.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان داشتند: اصولاً از غیر اخلاقی ترین کارها این است که انسان مهمانی را دعوت کند و بعد به او توهین کند و ناسزا بگوید، اینها مهمان خدا و مهمان شما هستند و دارید از منافع آنها استفاده می کنید و با این کارتان این گروه عظیم را با خود بد می کنید.

ایشان همراهی با وهابیون و یا سکوت در برابر اعمال افراطی آنها را موجب بد نام شدن عربستان سعودی در دنیا دانسته و تاکید کردند: شما باید حساب خود را از آنها جدا کنید این به نفع اسلام و منطقه است.

معظم له با بیان اینکه امیدواریم وهابیون دست از این اعمال غیر انسانی بردارند خاطر نشان کردند: اگر منطق شما قوی است چرا بزرگان شما حاضر نیستند مناظره کنند، این هم مثل مساله ترور است که یک بمبی را در یک جایی منفجر می کنند و از آنجا فرار می کنند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: امیدواریم همه آنهایی که در خواب غفلت هستند بیدار شوند و بیش از این تیشه به ریشه اسلام نزنند.

captcha