بیانیه معظم له به مناسبت اهانت به قرآن مجید در آمریکا

بیانیه معظم له به مناسبت اهانت به قرآن مجید در آمریکا


دشمنان قرآن بدانند که با این اعمال زشت خود چیزى از عظمت قرآن مجید نمى‏ کاهند بلکه توحّش خود را با این عمل اثبات مى‏کنند.‌  ‌

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 گرچه تصمیم بر آتش زدن قرآن مجید را همه ارباب کلیسا و همه عقلاى دنیا محکوم کردند و سبب شد آن کشیش دیوانه از کار خود منصرف شود ولى جمعى از اوباش که احتمالاً از منابع صهیونیستى فرمان مى‏ گرفتند این کار بسیار زشت را در بعضى از خیابان‏هاى آمریکا انجام دادند.

 ما این اهانت وحشتناک نسبت به قرآن مجید را قویاً محکوم مى‏کنیم و تعجب است در عصرى که نام تمدن بر خود مى‏ گذارند اینگونه اعمال وحشیانه انجام شود که به مقدس‏ترین مقدسات یک جمعیت عظیم یک میلیارد و نیمى اینگونه اهانت گردد و اگر اهانت‏هاى مربوط به پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) از اروپا شروع نشده بود در آمریکا چنین اعمالى رخ نمى‏ داد. نهادهاى جهانى باید تدبیرى براى جلوگیرى از اینگونه وحشى‏گرى‏ها که تخم عداوت را در سراسر جهان مى‏پاشد، بیندیشند و اجازه ندهند به این سادگى امنیت جهان دستخوش اختلال و بازیچه گروهى نادان و جنایتکار قرار گیرد.

دشمنان قرآن بدانند که با این اعمال زشت چیزى از عظمت قرآن مجید نمى‏ کاهند بلکه توحّش خود را اثبات مى‏ کنند.

 (وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)

 

 1389/6/22

 

 

 

بنابر اعلام واحد خبر دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی(مدظله)

 

به همین مناسبت، درس خارج فقه معظم له که بنابر اعلام قبلی بنا بود فردا (سه شنبه 23/6/89) آغاز شود، به نشانه اعتراض به این اقدام موهن تعطیل شد.

 

برچسب ها :
captcha