با برپایی با شکوه روز قدس ، نسل‌های جدید به غاصب بودن اسرائیل پی می‌برند

با برپایی با شکوه روز قدس ، نسل‌های جدید به غاصب بودن اسرائیل پی می‌برند


‌ ‌ ملت‌ها با شرکت در راهپیمایی روز قدس به نسل‌های جدید بیاموزند که اسرائیل غاصب است و کشور فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی باز خواهد گشت‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به روز جهانی قدس و ابتکار بسیار مهم امام راحل درباره نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام، نخستین اثر آن را عدم فراموشی مسأله اسرائیل غاصب عنوان کرد و خواستار حضور پرشکوه ملت‌های مسلمان در راهپیمایی این روز شد.

ایشان با بیان این‌که اسرائیل و آمریکا اصرار دارند که جهانیان سرنوشت مردم مسلمان فلسطین را به فراموشی بسپارند و سرزمین‌ فلسطین را ملک شخصی اسرائیل بدانند، افزودند: با برپایی روز قدس در هر سال، نسل‌های جدید به غاصب بودن اسرائیل پی می‌برند.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: مسلمانان با گرامیداشت روز قدس خود را آماده می‌کنند تا سرانجام سرزمین‌ های غصب شده اسلامی و قبله اول مسلمانان را از چنگال اسرائیل نجات دهند.

معظم له ابراز داشتند: ملت‌های مسلمان با شرکت در راهپیمایی ساده، اما پرشکوه روز قدس از غاصبان صهیونیست اعلام بیزاری و برائت جسته و این بیزاری را به تمام دنیا اعلام کنند.

ایشان خطاب به برخی دولت‌های سازشکار و نوکر آمریکا که اصرار دارند مسأله قدس به نفع اسرائیل و به ضرر فلسطین حل شود، فرمودند: خروش ملت‌های مسلمان در روز قدس، مانع رسیدن این دولت‌های سازشکار به اهدافشان می‌شود.

ایشان با اشاره به آثار و برکات راهپیمایی روز قدس، اذعان داشتند: ملت‌های مسلمان و  کشورهای آزادی‌خواه  به حرف دولت‌هایی که مانع از راهپیمایی قدس می‌شوند، گوش ندهند و در این راهپیمایی مسالمت‌آمیز و در عین حال کوبنده، پرخروش و پرفایده شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: ملت‌ها با شرکت در راهپیمایی روز قدس به نسل‌های جدید بیاموزند که اسرائیل غاصب است و کشور فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی باز خواهد گشت.

 

برچسب ها :
captcha