اسرائیل شرورترین و جنایتکارترین رژیم تاریخ

اسرائیل شرورترین و جنایتکارترین رژیم تاریخ


‌ ‌ ‌ علمای اسلام بلکه علمای همه مذاهب جهان در اینجا وظیفه سنگینی بر عهده دارند. باید دست به دست یکدیگر دهند و پیروان خود را در برابر این جانیان روزگار بسیج کنند ‌

حمله وحشیانه اسرائیل به کاروان آزادی که از دهها کشور جهان فقط برای کمک های بشردوستانه به ملت مظلومی که چندین سال است در محاصره قرار دارند و کشتن عده زیادی از این کاروان در آبهای بین المللی و مجروح ساختن عده بیشتری نشان می دهد که رژیم اسرائیل شرورترین و جنایت کارترین رژیم در تاریخ است.

بیش از هفتصد نفر از آزادیخواهان جهان از کسانی که قلبشان مالامال از عشق انسانها و محبت به مظلومان دنیا است از ملیت ها و مذاهب مختلف که در این کاروان شرکت داشتند دست به کاری کاملا انسانی و کم سابقه در تاریخ زدند و اسرائیل خونخوار نیز دست به جنایتی بی سابقه در تاریخ بشر زد.

به یقین این جنایت در تاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد و مرگ این رژیم را قطعاً تسریع خواهد کرد.

کمترین کاری که سازمانهای جهانی در برابر این فاجعه بزرگ انسانی باید انجام دهند محکومیت شدید اسرائیل و کشیدن عاملان این جنایت بزرگ به پای میز محاکمه و مجازات آنهاست.

و کمترین کاری که کشورهای اسلامی می توانند در برابر این دیوهای آدم نما انجام دهند قطع هرگونه رابطه سیاسی و اقتصادی با آنها و تصمیم جدی برای شکستن محاصره مردم فلسطین است.

و کمترین کاری که حامیان اسرائیل می توانند برای حفظ آبروی خود داشته باشند اعلام برائت و بیزاری از این عمل و محکومیت شدید ومحاکمه سران آنهاست.

علمای اسلام بلکه علمای همه مذاهب جهان در اینجا وظیفه سنگینی بر عهده دارند. باید دست به دست یکدیگر دهند و پیروان خود را در برابر این جانیان روزگار بسیج کنند و تشویق به ادامه این راه کنند.

امیدواریم تمام مسلمانان و آزادگان جهان تنها به شعار دادن و محکوم ساختن و راه پیمایی بر ضد اسرائیل بسنده نکنند هر چند همه اینها خوب است باید دست به اقدام های مؤثر عملی بزنند که فرصت خوبی برای بیداری افکار عمومی مردم دنیا فراهم شده است.

به یقین خداوند انتقام این محاصره شدگان مظلوم و آن انسانهای بشردوست را از این رژیم غاصب خواهد گرفت. (ان ربک لبالمرصاد).

برچسب ها :
captcha