بیانیه معظم له به مناسبت جنایات اخیر صهیونیست‏ها

بیانیه معظم له به مناسبت جنایات اخیر صهیونیست‏ها


‌ ‌  اگر بعضى از دول عربى در برابر اینگونه کارها سکوت کنند به یقین ملت‏هاى مسلمان سکوت نخواهند کرد و با انسجام بیشتر در برابر آنها خواهند ایستاد و غیرت اسلامى خود را نشان خواهند داد. ‌ ‌


   
بسم اللَّه الرحمن الرحیم


 
باز هم یک توطئه شیطانى جدید از سوى رژیم غاصب اسرائیل براى یهودى سازى قدس شریف صورت گرفت و آن ساختن کنیسه بزرگى در فاصله بسیار نزدیکى از دیوار غربى مسجدالاقصى در اراضى متعلق به مسلمین است.

 افتتاح این کنیسه که با تبلیغات وسیعى همراه بود همراه با اقدام به شهرک‏سازى گسترده جدید على‏رغم محکومیت آن از سوى مجامع جهانى، بیانگر عمق این فاجعه است؛ حتى تحلیلگران سیاسى معتقدند اینها مقدمه‏اى است براى ویران کردن قدس شریف و بناى معبد سلیمان به جاى آن و نابود کردن همه آثار اسلامى در بیت‏المقدس است و ما همه اینها را شدیداً محکوم مى‏کنیم.

 این توطئه جدید آتش خشم را در دل همه مسلمانان جهان برافروخته و آن را مقدمه‏اى براى انتفاضه دیگر و انفجار جدیدى در سرزمین‏هاى اشغالى مى‏دانند.

 آیا سران بعضى از دول عربى که با رژیم غاصب نرد عشق مى‏بازند باز هم به راه خود ادامه مى‏دهند؟
 
آیا از آنها مى‏ترسند در حالى که حزب اللَّه شجاع لبنان و مردم غزه ثابت کردند ارتش اسرائیل ضعیف‏تر و آسیب‏پذیرتر از آن است که سبب خوف شود.

 آیا باز هم در برابر این حادثه شوم سکوت خواهند کرد، یا به محکومیت لفظى قناعت نموده و لعن و نفرین ملت‏هاى اسلامى و آیندگان را براى خود مى‏خرند؟  یا در اقدامى شجاعانه طوفانى از خشم و فریاد را بر سر اسرائیل فرو مى‏ریزند.

 اگر بعضى از دول عربى در برابر اینگونه کارها سکوت کنند به یقین ملت‏هاى مسلمان سکوت نخواهند کرد و با انسجام بیشتر در برابر آنها خواهند ایستاد و غیرت اسلامى خود را نشان خواهند داد.

برچسب ها :
captcha