باید فرهنگ اجتماعی در شهر قم متناسب با جایگاه آن باشد

باید فرهنگ اجتماعی در شهر قم متناسب با جایگاه آن باشد


‌ ‌ امروز دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند تا شهر قم را ناامن و غیرمذهبی جلوه دهند و این نکته مسؤولیت مدیران استانی و امنیتی را دوچندان خواهد کرد تا با کار بیشتر این شهر را به جایگاه واقعی خود برسانند.‌

حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم با اشاره به جایگاه مهم قم در عرصه دینی و مذهبی فرمودند: مسؤولان باید نسبت به این شهر نگاه جامع و برای آن سرمایه‌گذاری ویژه داشته باشند.

ایشان تصریح کردند: شهر قم به سبب موقعیت ویژه از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف تشکیل شده است؛ بنابراین از ‌پیچیدگی خاصی برخوردار است و به همین دلیل مسؤولان کشوری و محلی باید در برنامه‌ریزی جامع به دنبال رفع گرفتاری‌ها این شهر بکوشند.

معظم له با توجه به وجود حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و پژوهشی در قم تأکید کردند: امروز دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند تا شهر قم را ناامن و غیرمذهبی جلوه دهند و این نکته مسؤولیت مدیران استانی و امنیتی را دوچندان خواهد کرد تا با کار بیشتر این شهر را به جایگاه واقعی خود برسانند.

ایشان ابراز داشتند: باید فرهنگ اجتماعی در شهر قم متناسب با جایگاه آن باشد و به هر میزانی که مسؤولان برای این شهر برنامه‌ریزی بیشتر داشته باشند، آبروی نظام و انقلاب بیشتر حفظ خواهد شد.

حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند: امروز دشمنان با استفاده از رسانه‌های گوناگون همچون ماهواره، اینترنت و رسانه‌های غیراخلاقی در تلاش‌اند تا فرهنگ مردم را تغییر دهند.

معظم له تأکید کردند: اسلام از فرهنگ بسیار غنی و مستحکمی برخوردار است و این قدرت را دارد که با همه فرهنگ‌ها مقابله کند، بنابراین تلاش برای حفظ آبروی نظام و کشور اسلامی وظیفه همگان است تا جوانان ما در دام دشمنان گرفتار نشوند.

1388.06.09

برچسب ها :
captcha