پیام معظم له به جشنواره علمی و فرهنگی عصر انتظار

پیام معظم له به جشنواره علمی و فرهنگی عصر انتظار


‌ ‌ حقیقت این است که این یوسف عزیز پنهان از نظر را از یک در نمی توان یافت و به مضمون: یا بنی لاتدخلوا من باب واحد و ادخلوا من ابواب متفرقه، باید از طرق مختلف به جستجوی زمینه های ظهورش پرداخت از طریق علم و فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و از تمام طرق ممکن.‌

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز این ایام مبارک را که مصادف با میلاد مسعود حضرت ولی عصر مولانا المهدی (ارواحنا فداه) می باشد به شما تبریک می گویم و نیز این جشنواره عظیم و باشکوه را که به یاد آن حضرت و برای احیاء امر ظهورش ترتیب داده اید تبریک عرض می کنم و امیدوارم در ظل عنایات او سربلند و موفق باشید.

انتظار ظهور آن منجی جهان بشریت، به معنی فراهم آوردن زمینه های ظهور است و زمینه های ظهور همان است که قرآن مجید در آیه 55 سوره «نور» بیان فرموده: «وَعَدَ الله الَّذین آمَنُوا مِنکُم وَ عَمِلُوا الصّالِحات لَیستَخلِفَنَّهُم فِی الاَرضِ...» خلافت روی زمین برای کسانی است که ایمان کامل و اعمال صالح مقبول درگاه ایزدی دارند.

مهم آن است که این مؤمنان صالح العمل پرورش یابند و هسته اصلی انقلاب حضرت مهدی (ارواحنا فداه) را تشکیل دهند و آمادگی برای اداره جهان تحت حکومت واحد و زیر پرچم لااله الا الله همراه با گسترش عدل و داد فراهم گردد.

آفرین بر شما عزیزان که این پیام را درک کرده اید و در این مسیر گام بر می دارید.

حقیقت این است که این یوسف عزیز پنهان از نظر را از یک در نمی توان یافت و به مضمون: یا بنی لاتدخلوا من باب واحد و ادخلوا من ابواب متفرقه، باید از طرق مختلف به جستجوی زمینه های ظهورش پرداخت از طریق علم و فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و از تمام طرق ممکن.

و صد البته که باید این حرکت را از خودمان آغاز کنیم و زمینه های ظهور آن بزرگوار را از طریق خودسازی و کسب ایمان قوی و اعمال صالحه و درک عظمت این ظهور بزرگ آماده کنیم تا در صف مجاهدان راهش قرار بگیریم؛ در اینجا همگی دست به دعا بر می داریم و عرض می کنیم: اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه و ارزقنا زیارته و المجاهدة بین یدیه. خداوندا فرجش را نزدیک فرما و زیارتش را نصیب ما کن و جهاد در رکابش را روزی ما فرما؛ آمین یا رب العالمین.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

14/05/88

 

برچسب ها :
captcha