آزادی زندانیان و جبران خسارت ها مایه آرامش جامعه است.

آزادی زندانیان و جبران خسارت ها مایه آرامش جامعه است.


‌ ‌ برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم است تکلیف زندانیان اخیر هر چه زودتر روشن شود، آنهایی که خطایی ندارند یا خطایشان بر طبق رأفت و رحمت اسلامی قابل ارفاق است هر چه زودتر آزاد شوند. ‌

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیاناتی که شب جمعه در صحن جامع رضوی بعد از اداء نماز پرشکوه مغرب و عشاء درباره دعا و شرایط اجابت دعا داشتند، یادآور شدند که جامعه ما بحمدالله رو به آرامش می رود، مشروط بر این که از ادبیات ستیزه جویانه که اکنون حاکم بر بعضی از جرائد و سایت هاست بپرهیزیم و به شایعات دروغ و تنش زا که بازار داغی دارد دامن نزنیم، به فکر آینده کشور باشیم و بدانیم این امور علاوه بر این که موجب ناآرامی فکری مردم می شود به فعالیت های اقتصادی شدیدا لطمه وارد می کند و خسارات زیادی به دنبال دارد.

ایشان افزودند: برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم است تکلیف زندانیان اخیر هر چه زودتر روشن شود، آنهایی که خطایی ندارند یا خطایشان بر طبق رأفت و رحمت اسلامی قابل ارفاق است هر چه زودتر آزاد شوند و امیدواریم تا نیمه شعبان میلاد مبارک حضرت مهدی(ارواحنا فداه) هیچ یک از این زندانیان در زندان نمانده باشند و آنها که جرم قابل توجهی دارند نیز از بلاتکلیفی در آیند.

معظم له افزودند: طرفداران جناح های مختلف سیاسی ان شاء الله سعی کنند اختلاف سلیقه ها را که معمولا در مسائل فرعی است تبدیل به اختلاف در اصول و اهداف کلی و غیر قابل تفاهم نکنند و به جای جنگ و ستیز رسانه ای که سبب دوری هر چه بیشتر می شود در جلسات خصوصی دور هم بنشینند و برای رسیدن به تفاهم تلاش کنند و خداوند هم به آنها کمک خواهد کرد.

ایشان در ادامه فرمودند: فراموش نکنیم دشمنان خارجی ما اخیرا گفته بودند این روزها ایرانیان آنچنان به خود مشغولند که به چیز دیگری نمی پردازند. این هشداری است به همه، باید عموم علاقه مندان به نظام، آنها را ناکام و مأیوس سازند.

و ما در جوار حضرت ثامن الحجج(ع) دست به دعا بر می داریم برای رسیدن به این اهداف جدا دعا می کنیم.

پنج شنبه 09/05/1388

 

برچسب ها :
captcha