پیام معظم له به شرکت کنندگان محترم در نماز جمعه تهران

پیام معظم له به شرکت کنندگان محترم در نماز جمعه تهران


‌ ‌ آداب اسلامی و تربیت و ادب ایرانی به ما اجازه نمی دهد که نماز وحدت آفرین جمعه را با شعارهای تفرقه انگیز آلوده سازیم و به یقین دشمنان را ناکام می کنیم و راضی نمی شویم که اختلاف سلیقه ها را به دشمنی تبدیل کنند و عظمت و استقلال کشورمان را هدف قرار دهند.‌  ‌

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوار حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و السلام) این پیام را خدمت همه برادران و خواهرانی که امروز در نماز جمعه تهران شرکت می کنند می فرستم.

عزیزان همه می دانیم که این نماز جمعه از اهمیت خاصی برخوردار است و دشمنان در خارج و منافقان در داخل دل به آن بسته اند لذا هوشیاری بیشتری را می طلبد.

همه باید عملا ثابت کنیم که به امنیت و آرامش و آبادی کشورمان و اقتدار نظام جمهوری اسلامیمان عشق می ورزیم و به بیگانگان اجازه نمی دهیم سرنوشت ما را به دست گیرند. آداب اسلامی و تربیت و ادب ایرانی به ما اجازه نمی دهد که نماز وحدت آفرین جمعه را با شعارهای تفرقه انگیز آلوده سازیم و به یقین دشمنان را ناکام می کنیم و راضی نمی شویم که اختلاف سلیقه ها را به دشمنی تبدیل کنند و عظمت و استقلال کشورمان را هدف قرار دهند.

از صمیم قلب به همه شما عزیزان دعا می کنم. یقین دارم امام جمعه محترم با درایتی که دارند نیز تذکرات وحدت آفرین را خواهند داد.

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جمعه 26/4/88

برچسب ها :
captcha