درسال‌های اخیر پیروزی های عظیمی نصیب مسلمانان شده است

درسال‌های اخیر پیروزی های عظیمی نصیب مسلمانان شده است


حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ‌ روز شنبه در دیدار شماری از مبلغان اعزامی به مناطق محروم با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ فرمودند:  فعالیت شما جوانان طلبه در تبلیغ، به ویژه در مناطق محروم بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود.‌

ایشان حضور مبلغان در مناطق محروم را بسیار مهم خوانده و اظهار داشتند: امروز با حضور شما طلاب جوان در این مناطق تا حدودی کمبود حضور مبلغ در این بخش جبران شده است؛ امیدواریم در آینده مبلغان به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در سال‌های اخیر، پیروزی‌های عظیمی نصیب مسلمانان و شیعیان جهان شده است، افزودند: خوشبختانه هم‌اینک اسلام در جهان به خوبی می‌درخشد و دشمنان از این عظمت و شکوه مسلمانان در هراسند و با انواع ترفند‌ها در پی تخریب و تضعیف آن هستند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیروزی انقلاب اسلامی ایران،‌ حزب الله لبنان، جنگ 22 روز غزه و دیگر موفقیت‌های مسلمانان در جهان را سبب گرایش مردم دنیا به دین اسلام دانسته و فرمودند: امروز دشمنان از این پیروزی‌ها به وحشت افتاده‌اند و آن را نقطه نابودی خود می‌دانند به همین دلیل مشکل آفرینی برای مسلمانان را در دنیا دنبال می‌کنند.

ایشان اختلاف میان شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان یاد کرده و اظهار داشتند: دشمنان با برخی القائات و تهمت‌های نادرست در تلاش‌اند وحدت میان مسلمانان را برهم زنند و از آن به نفع خود بهره برند؛ امیدواریم مسلمانان با بیداری بیشتر در برابر این‌گونه دشمنی‌ها بایستند.

معظم له با اشاره به این‌که سایت‌های مختلف ضد شیعی در حال فعالیت هستند، تأکید کردند: خوشبختانه تاکنون تهمت‌ها، شبهه‌پراکنی و اختلاف افکنی دشمنان در میان مسلمانان تأثیر چندانی نداشته‌؛ زیرا فرهنگ ناب اسلام از نورانیت خاصی برخوردار است و هرگز با این‌گونه ترفندها از بین نخواهد رفت.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند :باید دانست که در کنار پیروزی‌های پیاپی و غرور‌آمیز‌ مسلمانان که از صدر اسلام تاکنون به‌وجود آمده، ‌مشکلاتی از سوی دشمنان ایجاد می‌شود که باید مسلمانان با دقت لازم از این‌گونه اظهار دشمنی‌ ها جلوگیری کنند.

معظم له در پایان تأکید کردند: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد درخشش و پیروزی هر چه بیشتر در جهان اسلام باشیم و با تلاش فراوان توطئه‌های آنان را نقش برآب کنیم تا دیگر دشمنان دست طمع به سرزمین‌های اسلام دراز نکنند.

 

برچسب ها :
captcha