رسانه ملی به فیلم های دینی نگاه ویژه داشته باشد

رسانه ملی به فیلم های دینی نگاه ویژه داشته باشد


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار فرج الله سلحشور، تهیه کننده و کارگردان فیلم حضرت یوسف(ع) با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این فیلم خواستار توجه هر چه بیشتر رسانه ملی به ساخت فیلم های دینی شدند.‌

معظم له خاطر نشان کردند: این فیلم از جهات قرآنی و کارهای هنری، ارزشمند دیده می شود؛ البته به معنای این نیست که کار بی عیب و نقص است، زیرا انسان همیشه دارای کاستی های هست.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: این فیلم توانست پیام دینی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به جوانان انتقال دهد و امیداوریم کارهای از این دست در رسانه ملی بیشتر دیده شود و مسؤلان نیز توجّه خود را به ساخت فیلم های دینی بیشتر نشان دهند.

ایشان با اشاره به حساسیت و ظرافت کارهای قرآنی و دینی فرمودند: باید برای ساخت فیلم های دینی از کارشناسان بسیار قوی حوزوی بهره گیری شود تا با دقت و ظرافت مسائل تاریخی و دینی را بررسی کنند.

معظم له با بیان این که در هر کاری کاستی هائی به صورت طبیعی وجود دارد، افزودند: تلاش های فراوانی برای ساخت فیلم حضرت یوسف(ع) صورت گرفته است؛ گرچه برخی کاستی ها در آن وجود دارد ولی نباید این کاستی ها را بزرگنمایی کرد.

برچسب ها :
captcha