عده اى پیشرفت اسلام را مانع اصلى اهداف نادرست خود مى دانند

عده اى پیشرفت اسلام را مانع اصلى اهداف نادرست خود مى دانند


آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار اعضاى ستاد برگزارى همایش کتاب سال ولایت فرمودند: اسلام به سرعت در حال پیشرفت است و عدّه اى در جهان این پیشروى را مانع اصلى اهداف ناشایست خود مى دانند.‌

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی، معظم له بیان این که شیعه در جهان به سرعت در حال پیشروى است، تصریح کردند: خوشبختانه هم اینک شیعه از نظر فرهنگى، سیاسى و نظامى در سراسر جهان در حال پیشرفت است و نشان مى دهد که شیعه منطقى تر و دلسوزانه از دیگر کشورها نسبت به اسلام و قرآن است.

ایشان افزودند: متأسّفانه عدّه اى در جهان پیشرفت مکتب شیعه را مانع اصلى اهداف نادرست خود مى دانند و به جاى حمایت از این مکتب به مانع تراشى مى پردازند.

آیة الله العظمى مکارم شیرازى در ادامه از برگزار کنندگان همایش کتاب سال ولایت خواست تا دستاوردها و فعّالیّت هاى خود را به صورت نمودارى تهیهّ و درباره پیشرفت ها و کاستى هاى ده سال برگزارى این همایش برنامه ریزى کنند.

ایشان در بخش دیگرى از سخنان خود اظهار داشتند: گرچه شما همایش کتاب سال ولایت را برگزار مى کنید; ولى به نظر مى رسد اگر حوزه فعّالیّت هاى خودتان را در بخش هاى تاریخى و مباحث بنیادین اسلامى افزایش دهید، مطلوب است.

معظم له در ادامه خطاب به مسؤولان همایش کتاب سال ولایت فرمودند: اعلام فراخوان مقاله نویسى براى ترغیب و تشویق جوانان به مباحث و موضوعات علمى و ولایى از سوى مسؤولان برگزارى همایش ارزشمند خواهد بود.

آیة الله العظمى مکارم شیرازى از مسؤولان این همایش خواست تا در خصوص برگزارى همایش اطلاع رسانى بیشتر صورت دهند و به وسیله مطبوعات و رسانه ملى این همایش را در سطح کشور خبررسانى کنند.

معظم له در پایان با اشاره به توسعه جامع اطلاعاتى و نرم افزارى در جهان فرمودند: باید در خصوص فعّالیّت هاى فرهنگى به خصوص در حوزه نرم افزارى و ماهواره اى مسؤولان این همایش چاره اندیشى کنند تا در آینده شاهد برگزارى همایشى در این زمینه باشیم.

برچسب ها :
captcha