سران اعراب چگونه به خود اجازه مى دهند ادعاى مسلمانى کنند ؟!!

سران اعراب چگونه به خود اجازه مى دهند ادعاى مسلمانى کنند ؟!!


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با اشاره به محاصره غزه در روزهاى اخیر فرمودند: متأسفانه امروز شاهد محاصره ناجوانمردانه مردم مظلوم غزه هستیم و هیچ اعتراضى از سوى سران کشورهاى اسلامى صورت نمى گیرد!‌

معظم له با انتقاد شدید از سکوت جوامع بین المللى و سران اعراب و کشورهاى اسلامى در خصوص محاصره غزه اظهار داشتند: غزه در جنایت انسانى به سر مى برد، اما کشورهاى اسلامى و سران اعراب هیچ اعتراض مؤثرى در این زمینه صورت نمى دهند و مهر سکوت بر دهان خود زده اند.

اعراب چگونه به خود اجازه مى دهند ادعاى مسلمانى کنند و از این جنایت وحشتناک چشم بپوشند، امروز جهان شاهد فاجعه عظیم انسانى است و هر روز کودکان و جوانان مسلمان را به راحتى از بین مى برند.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى تصریح کردند: محاصره دارویى، غذایى و انرژى با هیچ منطقى سازگار نیست و بیانیه دبیر کل سازمان ملل مشکلى را حل نخواهد کرد. سازمان مللى که با ادعاهاى دروغین و ساختگى، در مورد انرژى هسته اى موضع گیرى و هر روز قطعنامه صادر و کشورها را محکوم مى کرد، چگونه در برابر این جنایت عظیم انسانى سکوت اختیار کرده است!

معظم له دلیل جنایت صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین را بر اساس روایتى از معصومین(علیهم السلام)، سپردن کار جهان به مدیران نااهل خواندند و افزودند: زمانى که جهان به دست نااهلان و نابخردان سپرده شود که هیچ تعهد و تقوایى به کار و دین ندارند، نابسامانى جهانى همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در بخش دیگرى از سخنان خود اظهار داشتند: بر اساس آیات قرآن مجید، مناصب و پست ها باید به افراد توانمند، متعهد و با تقوا سپرده شود و افراد بر اساس سلیقه ها و احزاب به پست ها گمارده نشوند.

ایشان افزودند: متأسفانه برخى افراد زمانى که پستى را به دست مى گیرند، همه مهره ها را تغییر و بر اساس سلیقه و حزب خود عمل مى کند و این اشتباه بزرگى است که به دلیل جناحى نبودن، افراد را از پست خود برکنار کنیم.

برچسب ها :
captcha