کارگروه تخصصى مبارزه با نحله هاى انحرافى در سازمان تبلیغات تشکیل شود

کارگروه تخصصى مبارزه با نحله هاى انحرافى در سازمان تبلیغات تشکیل شود


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار مسؤولان فرهنگى سازمان تبلیغات اسلامى کشور فرمودند: برگزاری دوره هاى آموزشى براى مسؤولان تبلیغى در کشور بسیار مهم است.‌ ایشان تصریح کردند: هر چه مسؤولان و مدیران در جریان مسائل روز باشند، کمتر در خطر توطئه هاى دشمنان قرار مى گیرند.‌

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار مسؤولان فرهنگى سازمان تبلیغات اسلامى کشور فرمودند: برگزاری دوره هاى آموزشى براى مسؤولان تبلیغى در کشور بسیار مهم است.

ایشان تصریح کردند: هر چه مسؤولان و مدیران در جریان مسائل روز باشند، کمتر در خطر توطئه هاى دشمنان قرار مى گیرند.

معظم له در ادامه خواستار تشکیل کارگروه تخصصى مبارزه با نحله هاى انحرافى شده و اظهار داشتند: این کارگروه مى تواند با راه اندازى گروه هاى تخصصى در زمینه نحله هاى مختلف برنامه ریزى کرده و به موقع در برابر انحراف آنها موضع گیرى کنند.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى پیدایش نحله هاى انحرافى را مد نظر قرار داده وافزودند: به ادعاى بسیارى از مسؤولان ریشه همه فرقه ها و گروه هاى انحرافى در کشور، هدایت گروه هاى خارجى است که در پى تأمین انگیزه هاى شخصى و سیاسى خود هستند.

ایشان، هدف اصلى فرقه هاى انحرافى را مبارزه با مذهب شیعه خواندند و تصریح کردند: خوشبختانه مکتب اسلام به ویژه تشیع به شدت در حال پیش روى است و همین باعث نگرانى دشمنان شده است.

معظم له خواستار دورى از شعارهاى نادرست در مراسم هاى مذهبى شدند وافزودند: برخى اشعار که متناسب با مراسم عزادارى شیعه نیست، متأسفانه از سوى برخى افراد نادان مطرح مى شود و این اقدام کج فکران سبب کشته شدن شیعیان در دیگر کشورها شده است.

آیت الله العظمى مکارم شیرازى به ضرورت هوشیارى مردم در برابر فرقه هاى انحرافى اشاره کرده وافزودند: گروه هاى منحرف با ایجاد شبهه افکنى میان مردم در پى به هم زدن بافت جمعیتى میان مناطق مختلف کشور هستند که این اختلاف افکنى در برخى شهرها بیشتر به چشم مى آیند و باید نسبت به آن چاره اندیشى کرد.

ایشان بیان داشتند: باید در برابر فرقه هاى باطل حالت تهاجمى داشت، و در هر حال در برابر مذاهب باطل و انحرافى ایستاد و با آنها مقابله کرد.

برچسب ها :
captcha