در برابر اهانت کنندگان به قرآن سکوت نمى کنیم

در برابر اهانت کنندگان به قرآن سکوت نمى کنیم


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى، در دیدار با طلاب، دانشجویان، سپاهیان و اقشار مختلف مردم فرمودند: اهانت به قرآن، دل علاقه مندان به قرآن را آتش زد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی، ایشان با انتقاد شدید از اهانت به قرآن تصریح کردند: مسؤولان در برابر اهانت کنندگان به قرآن موضع بگیرند، ما در برابر آنها سکوت نخواهیم کرد.

آیت الله العظمى مکارم شیرازى تأکید کردند: هیچ فرد عاقلى چنین حرکتى را انجام نمى دهد، مملکت به چه سویى مى رود؟!! اگر بناست که کار خلاف شود، قرآن را از این مسائل جدا کنند.

ایشان تصریح کردند: اگر زمان شاه چنین حرکتى صورت مى گرفت، فریاد همه بلند مى شد، من نمى دانم، چرا با قرآن بازى مى کنند!! پایه و اساس جمهورى اسلامى بر اساس قرآن است، اگر با قرآن و دین این گونه برخورد شود با دیگر مسائل چه برخوردى خواهد شد؟!

آیت الله العظمى مکارم شیرازى ابراز داشتند: غیرت اسلامى ما اجازه نمى دهد در برابر این حرکت خاموش بنشینیم، ما وظیفه داریم به مردم اعلام کنیم; زیرا در برابر حفظ قرآن و دین مردم مسؤولیم، مبادا این مسأله دوباره تکرار شود، مسؤولان از انجام چنین عملى اعلام بیزارى کنند و در برابر آن موضع بگیرند.

برچسب ها :
captcha