دیدار مدیران ارشد گروه امنیتی آشیانه با حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی

دیدار مدیران ارشد گروه امنیتی آشیانه با حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی


گروه امنیتی آشیانه، که در پاسخ به  عملیات توهین آمیزی که هکرهای اجیر شده وهابی انجام داده بودند ,  بیش از 300 سایت وهابی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های دانشگاه ها و شرکت های وهابیون بودند را هک کرده بودند  صبح امروز با آ یة الله العظمی مکارم شیرازی دیدار کردند‌

مدیر این گروه ضمن ارائه گزارش  کار این گروه اعلام داشت:  در پاسخ به هک سایت های شیعه که از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های حضرات آیات مکارم شیرازی، سیستانی، تبریزی، سبحانی و سایت‌های تخصصی دیگری همچون الشیعه، سایت تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه اشاره کرد. با گذشت کمتر از 72 ساعت از این عملیات هک ، پاسخی کوبنده به وهابیون داده شد  و وب سایت و کل سرور اینترنتی مجموعه سایت های تبلیغی شیخ عبدالعزیز بن باز ، مختار الاسلامی ،‏ شیخ ناصر بین محمد الاحمد ،شیخ عبد الکریم الاخضیر وچندین حوزه و دانشگاه وهابی ، و ده ها وب سایت شخصی وهابیون هک شد.

ایشان گفت : در اکثر این سایت ها توانایی تغییر صفحه اصلی و ... را داشتیم ولی بخاطر تربیت شیعی خودمان،اینکار را نکردیم چون نمی خواستیم به سایت های این گروه که جزیی از مسلمانان هستند خسارت وارد کنیم .

مدیر تیم امنیتی آشیانه در ادامه بیان داشت : علیرغم اینکه هکرهای وهابی با استفاده از اشعار و ادبیات و تصاویر موهن،و الفاظی رکیک ، به توهین و هتک حرمت مراجع پرداخته و با انتشار اشعاری، به تشیع و شیعیان توهین کرده‌اند؛

در اقدام ما تنها بعد از هک ، چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با درج نام هکرهای شیعه و آیه مبارکه "فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى‏ علیکم ؛ پس هر کس بر شما تعدى کرد مانند همان تعدى، بر او تعدّى کن" ؛ و عبارت دعای " اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد " تغییر پیدا کرد.

در این دیدار بعد از ارائه گزارش، حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی ضمن  قدردانی و تشکر از تلاش مخلصانه این گروه و اظهار خرسندی از توانمندی علمی جوانان برومند ایران اسلامی  و آمادگی آنان در برخورد با این گونه شیطنت ها ئی که  ممکن است هر لحظه از طرف گروه های وهابی یا صهیونیستها و دیگر مخالفان اسلام واقعی صورت پذیرد  ، اعلام داشتند که با توجه به جو حاکم بر دنیای امروز و وجود دشمنان مسلم که قصد نابودی اصل اسلام را دارند به مصلحت اسلام و مسلمین نیست اینگونه با یکدیگر برخورد داشته باشند که ثمری جز خشنودی دشمنان اسلام را در پی ندارد

خوب است عزیزان به همین مقدار که هشدار و تذکری برای بعض افراد نادان و جاهل می باشد اکتفا کنند. و از اقدامات شدید تر همانگونه که تاکنون پرهیز کرده اند بپرهیزند .

ایشان اظهار امیدواری کردند که بزرگان از علمای اهل سنت در هدایت اینگونه افراد به ایجاد وحدت و یکپارچگی در امت اسلامی کوتاهی نکنند تا دیگر شاهد اینگونه حرکات بچه گانه و به دور از هر گونه منطق صحیح از جانب آنان نباشیم .

 در پایان این دیدار معظم له یک جلد کلام الله مجید به میهمانان هدیه داده و برای موفقیت ایشان و تمامی جوانان ایران اسلامی در خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام دعا کردند.

برچسب ها :
captcha