مسؤولان باید مشکل مسکن و گرانى را حل کنند

مسؤولان باید مشکل مسکن و گرانى را حل کنند


آیة الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار اقشار مختلف مردم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دولت و مجلس و کارهاى مثبت آنها، نسبت به برخى مشکلات به دولت و مجلس هشدار داده و فرمودند: یکى از مشکلات مهم و غیر قابل انکار کشور گرانى است.‌

معظم له با بیان اینکه براى رفع مشکلات و گرانى در کشور کوشش هایى شده است، تصریح کردند: با همه تلاش هایى که براى رفع گرانى شده است، این مشکل هنوز به قوت خود باقى است.
ایشان با توجه به رنج بسیارى از مردم به علت گرانى ها تأکید کردند: ما بارها به صورت خصوصى و عمومى به مسؤولان گفته ایم; اما براى حل مشکل گرانى باید مجلس و دولت دست به دست هم دهند و با همکارى دانشمندان اقتصادى در دانشگاه و بیرون از دانشگاه پیگیرى شود.
آیت الله العظمی مکارم شیرازى با اشاره به اینکه فشار اصلى گرانى ها بر دوش اقشار ضعیف است، تصریح کردند: اقشار مرفه مشکلى ندارند و اگر بنزین لیترى چند هزار تومان هم به آنها ارائه شود، خم به ابرو نخواهند آورد.
معظم له درباره انتخابات آینده مجلس نیز فرمودند: باید کار را به کاردان سپرد و اگر کسى توانایى دفاع از منافع کشور را ندارد، خودش نباید وارد مجلس شود; زیرا در برابر مردم و خدا باید پاسخگو باشد.
ایشان با استناد به حدیث پرمعنایى از امام جواد(ع) با بیان اینکه اصل در مدیریت، علم، آگاهى، تعهّد و تخصّص است، ادامه دادند: کسى که بدون علم و آگاهى لازم وارد کار مدیریتى شود، بیش از آنکه آباد کند، خراب خواهد کرد.

 

برچسب ها :
captcha