وزارت اطلاعات باید امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد

وزارت اطلاعات باید امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد


حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار شماری از کارکنان و مسؤولان وزارت اطلاعات ابراز داشت: وزارت اطلاعات باید امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد.‌

معظم له عصر چهارشنبه، سی‌ام خرداد ماه در دیدار شماری از کارکنان و مسؤولان وزارت اطلاعات با اشاره به این که امروز بسیاری از مسایل و برنامه‌های کشور نیاز به اطلاعات درست دارد، ‌تاکید کردند: اطلاعات به هنگام شما می‌تواند از بسیاری مشکلات جلوگیری کند، همان گونه که ممکن است در برابر یک غفلت خسارت جبران ناپذیری به نظام اسلامی وارد شود.

ایشان اظهار داشتند: مسؤولانی که در نهاد‌های بسیار حساس فعالیت می‌کنند باید امانت‌داری و صداقت را  سرلوحه کار خود قرار دهند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی؛ نگاه مشکوک به مسایل را بر خلاف اصول فقهی خواند و افزود: در اسلام در هر چیز اصل بر صحت است، از این رو نباید وزارت اطلاعات به موضو‌ع‌های مختلف باشک و تردید نگاه کند.

ایشان با اشاره به شرایط کنونی کشور یادآور شد: در حال حاضر عوامل پیشرفت کشور فراهم است و هر روز شاهد عزت و سربلندی ایران در جهان هستیم.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی ‌ادامه دادند: همچنان که کشور در حال پیشرفت است، خطراتی هم از سوی دشمنان داخلی و خارجی و دوستان کج اندیش، ما را تهدید می‌کند که باید به تناسب حال با آنها برخورد کرد.

ایشان یادآور شدند : نباید از ترفندهای دشمن ترسید و حالت انفعال به خود بگیریم، بلکه باید با اراده و تدبیر بر مشکلات پیروز شویم.

برچسب ها :
captcha