دیدار ائمه جماعت اهل سنت کردستان با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

دیدار ائمه جماعت اهل سنت کردستان با آیت الله العظمی مکارم شیرازی


ائمه جماعت اهل سنت کردستان با آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم دیدار و درباره مسایل جاری کشور گفت‌وگو کردند.آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی، عصر دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه در دیدار شماری از ائمه جماعت اهل سنت کردستان خاطر نشان کردند: هم‌اکنون با توجه به گسترش اسلام در جهان، تبلیغات مسوم دشمنان علیه مسلمانان گسترش یافته است.‌

ایشان گرایش مردم جهان به اسلام به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکایی را از دلایل مخالفت دشمنان با این دین الاهی خوانده و تصریح کردند: باید از این فرصت بهترین بهره را ببریم.
معظم له تاکید کردند: امروز دشمن جوانان را مورد توجه قرار داده‌ است و می‌خواهد با مواد مخدر و مفاسد اجتماعی و اخلاقی آن‌ها را گمراه کند تا بدین وسیله به نقشه های شوم خود دست یابد، این نکته می‌طلبد تا مسؤولان برای جوانان سرمایه‌گذاری بیشتری کنند و آنها را با معارف اهل بیت(ع) و قرآن آشنا کنند.

ایشان به تفرقه افکنی دشمنان در میان مسلمانان اشاره کرده و اظهار داشتند: دشمن فهمیده است که با سلاح و زورگویی نمی‌تواند اسلام را از میان برد، به همین جهت در پی تفرقه افکنی بین مسلمان هستند تا از این راه اسلام از بین برنند.
 آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه اظهار داشتند: دست‌های نفاق و تفرقه‌افکن می‌خواهد میان مسلمانان جدایی بیندازد، چرا که می‌دانند با مبارزه سیاسی نمی‌توانند اسلام را شکست دهند.
 معظم له حمله آمریکا به عراق را مد نظر قرار داده و تاکید کردند: مسلمانان باید هوشیار باشند و دست به دست هم دهند تا در میان آن‌ها اختلاف نیفتد و نقشه‌های شوم دشمنان ناکام بماند.

برچسب ها :
captcha