دیدار معظم له با اعضای پایگاه قرآنی سحِر سِحَر

دیدار معظم له با اعضای پایگاه قرآنی سحِر سِحَر


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، عصر یکشنبه، دوم اردیبهشت ماه در دیدار اعضای پایگاه قرآنی سحِر سِحَر، فرمودند: امروز جوانان به مفاهیم قرآنی علاقه خوبی دارند و فعالیت شما در اینترنت امیدهای تازه ای را نوید می دهد.‌

ایشان با اشاره به بازدهی اینترنت برای مخاطبان جوان، خاطر نشان کردند: قرآن کتاب نو و مبین است و هرکس با قرآن مجالست کند یا چیزی از او کم و یا افزایش می یابد و آن چه کم می شود هلاکت است و هدایت افزایش می یابد.
معظم له، خاطر نشان کردند: فعالیت های قرآنی بسیار بابرکت است و هرچه فعالیت ها و کارهایمان را در این زمینه افزایش دهیم نتیجه بسیار خوبی را خواهیم گرفت.
ایشان خطاب به اعضای پایگاه قرآنی سحرسحر فرمودند: قرآن دریایی پایان ناپذیر وعالمی ناپیداست.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی، خاطر نشان کردند: کاربردی کردن، به زبان روز درآوردن و مخاطبان خود را جوانان قرار دادن سه شاخصه بسیار خوب پایگاه قرآنی سحرسحر است که باید ادامه یابد.
ایشان تاکید کردند: همان طور که که فعالیت های قرآنی بسیار مهم است ولی خطر انحراف در آن وجود دارد که مهم ترین آن ها تفسیر به رای است و این که انسان از خود پیش داوری کند و به جای این که قرآن معلم شود او معلم قرآن شود.
معظم له ، یاد آور شدند: همیشه افرادی سعی دارند خواسته های خود را از قرآن بیرون آورند و قرآن را مطابق خواسته های خود مطابق کنند که کار بسیار خطرناکی است و سبب مسخ قرآن می شود.
ایشان ادامه دادند: ذوقیات را به قرآن کشیدن و خیال های وهمی که پایه محکم ندارد و از منابع مستحکم استفاده نکردن بسیار خطر ناک است و برای باقی  ماندن فعالیت های قرآنی سعی کنید با  متخصصان علوم قرآنی در تماس باشید و از منابع مطمئن استفاده کنید تا از خطرات مصون بمانید.

برچسب ها :
captcha