دیدار معظم له با مهمانان خارجی شرکت کننده در هجدهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

دیدار معظم له با مهمانان خارجی شرکت کننده در هجدهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جمع مهمانان خارجی شرکت کننده در هجدهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی فرمودند: دشمنان اسلام هیچ یک از فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی را قبول ندارند، بلکه قصد دارند با راه اندازی اختلاف همه آنها را از بین ببرند.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار شرکت کنندگان در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، شرایط کنونی جهان اسلام را بسیار حساس و مهم برشمردند و فرمودند: در شرایطی قرار گرفته‌ایم که دشمنان درصدد از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه در بین فرق مختلف اسلامی هستند.

ایشان افزودند: قران کتاب مشترک ما و کعبه و پیامبران وجه اشتراک ما هستند. از این رو باید به آنها تمسک کنیم و همان‌گونه که قرآن فرموده است در برابر دشمنان اسلام بایستیم.
معظم له اختلاف را نابود کننده امت‌ها عنوان کردند و افزودند: تفرقه‌ انگیزی‌های دشمنان مانند زلزله و صاعقه‌ای است که از آسمان نازل می‌شود و همه چیز را نابود می‌کند. دشمنان هیچ فرقی بین ما نمی گذارند. دشمنان اسلام هیچ یک از فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی را قبول ندارند. آنها قصد دارند با راه اندازی اختلاف همه ما را از بین ببرند.
ایشان در پایان ضمن دعوت همه مسلمانان به حفظ هوشیاری برابر توطئه‌های بیگانگان محکم کردن وحدت بین مسلمانان در جهان را خواستارشدند.
در ابتدای این دیدار نمایندگان اهل سنت شرکت کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی طی سخنانی، دیدگاه خود را درباره اهمیت و نقش وحدت بین مسلمانان بخصوص در شرایط فعلی را بیان کردند.

برچسب ها :
captcha