دیدار دبیر، قائم مقام و اعضاى حزب موتلفه اسلامى استان قم با معظم له

دیدار دبیر، قائم مقام و اعضاى حزب موتلفه اسلامى استان قم با معظم له


به مناسبت سالگرد 26 خرداد سالروز شهادت شهداى موتلفه اسلامى دبیر، قائم مقام و اعضاى حزب موتلفه اسلامى استان قم با حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى دیدار نمودند. در این دیدار آقایان عرب و خرسند گزارشى از فعّالیّت هاى موتلفه اسلامى را به حضور معظم له ارائه نمودند سپس معظم له بیاناتى ایراد فرمودند که گزیده آن به قرار ذیل مى باشد:‌

ایشان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت سالگرد 26 خرداد شهادت شهداى موتلفه اسلامى فرمودند:

حزب موتلفه اسلامى از گروهى متدیّن تشکیل شد و از روز اوّل به تمام معنا در خدمت امام راحل بودند و بحمدالله خدمات بسیارى کردند و نیز در شرایط فعلى نقش وسیعترى پیدا کردند که امیدواریم که در همان مسیر صراط مستقیم و انقلاب بتوانند دین خود را اداره نمایند.

ایشان در ادامه نکاتى را به حضّار متذّکر گردیده و فرمودند:

سنّ گذشته موتلفه به سن بالائى رسیده لذا باید این پرچم را به جوانان بدهند باید گروهى که انگیزه دینى دارند به میدان بیایند تا این پرچم به زمین نیفتد و خدمات ادامه پیدا کند.

ایشان در ادامه با ذکر تجربیّات و خاطرات گذشته خود در تشکیل مجالس سخنرانى براى جوانان متذکر شدند:

باید باب سخن گفتن با جوانان بیشتر باشد تا آنان حرفهایشان را بزنند چرا که فرق است بین این که ما سخن بگوییم و یا شما بپرسید و ما جواب بدهیم.

ایشان در ادامه فرمودند:

جوانان دردها و مشکلاتى دارند، در مسائل سیاسى اجتماعى نقدهایى دارند که باید جواب داده شود. باید این نقدها مطرح و جواب داده شود این ها مقدارى از سم پاشى دشمن است و مقدارى از عدم اطلاع رسانى که باید همه حل شده و عقده ها گشوده شود.

ایشان در ادامه فرمودند:

من در بعضى مطبوعات دیدم که موتلفه گروه جوانان درست کرده که این نشان دهنده آن است که به این امر مهم توجّه دارند; الان دشمن تمام تلاش خود را روى نسل جوان بکار گرفته که آنان را از مسیر حق دور گرداند.

معظم له در ادامه بر گروه هاى سیاسى چنین سفارش نمودند:

مقدارى سعه صدر داشته باشید و براى تمام کسانى که به نظام معتقد هستند و در مسیر اسلام و کلیّات انقلاب هستند دست دوستى دراز کنیم; حتماً باید این کار انجام شود و اگر نکنیم ضربه خواهیم خورد و الحمدالله ما ایستاده ایم و خواهیم ایستاد مطمئناً پیروزى با ما خواهد بود و قرآن کریم هم این وعده را به ما داده است. و وعده الهى حق است.

ایشان در ادامه با توصیه به مسئولان نظام فرمودند:

مسئولان باید هوشیار باشند نه بهانه دست دشمن بدهند و نه ضعف نشان دهند جمع بین این دو تدبیر عاقلانه است. اکنون سران کشورهاى دنیا به بهانه هاى کودکانه متوسّل شده اند جریان شوراى حکام و انرژى اتمى به صورت مضحکه درآمده و آنها دنبال بهانه هاى کودکانه هستند. زورگویان منطقى ندارند بنابراین ما باید متحد باشیم.

ایشان در پایان با آرزوى موفّقیت براى مجلس هفتم و امیدوارى جهت حل مشکلات مردم توسّط مجلس هفتم فرمودند: اگر این مجلس نتواند خواسته هاى مردم را حل نمایند فردا مشکل خواهیم داشت.

برچسب ها :
captcha