دیدار معظم له با فرستاده ویژه وزیر آموزش و پرورش

دیدار معظم له با فرستاده ویژه وزیر آموزش و پرورش


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار فرستاده ویژه وزیر آموزش و پرورش، ابراز داشتند: نباید سوژه به دست دشمنان دهیم.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، عصر یکشنبه در دیدار هیات اعزامی و فرستاده ویژه وزیر آموزش و پرورش ابراز داشتند: در آموزش و پرورش فعالیت های بسیار خوبی انجام گرفته است و افراد زحمتکشی در این وزارت فعالیت می کنند و کارهای بسیاری هست که باید انجام شود.

ایشان در ادامه افزودند: بخش عظیمی از افراد کشور در آموزش و پرورش اند، اگر این دستگاه خوب عمل کند در کل کشور آثارش ظاهر می شود.

معظم له تصریح کردند: طرح پرسش های آن آزمون، موهن بود، نه فقط درباره پیامبر اکرم (ص) حتی درباره شخص عادی هم توهین است، اصل این کار شیطانی است.

ایشان خاطر نشان کردند: طراح این سوال یا خیلی سطح پایین بوده یا اینکه مغرض بوده است، به نظر می رسد که با سواد پایین در چنین جایگاهی قرار گرفته باشد.

معظم له، اظهار داشتند: باید در مسائل پیش آماده حساسیت نشان داد، ولی نباید چنین رخ دادهایی رسانه ای شود تا برخی با شیطنت از این فضا سوء استفاده کنند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، خاطر نشان کردند: وزارت آموزش و پرورش باید دقت بیشتری را نسبت به مسولان مربوطه نشان دهد تا افراد نالایق در پست های حساس گمارده  نشوند.

ایشان یاد آور شدند: بنده با نشر این مسأله در رسانه ها مخالف بوده و هستم، زیرا دشمنان ایران و شیعه از این حرکت  سو استفاده می کنند.

برچسب ها :
captcha