پیام تسلیت معظم له به مناسبت شهادت فرمانده بزرگ حزب الله، حاج عماد مغنیه

پیام تسلیت معظم له به مناسبت شهادت فرمانده بزرگ حزب الله، حاج عماد مغنیه


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در ابتداى درس خارج فقه روز شنبه خود با اظهار تأسف نسبت به شهادت مظلومانه فرمانده بزرگ حزب الله لبنان، شهید حاج عماد مغنیه فرمودند: شهادت این بزرگوار باعث جریحه دار شدن قلوب تمام آزادى خواهان جهان گردید.‌

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در ابتداى درس خارج فقه روز شنبه خود با اظهار تأسف نسبت به شهادت مظلومانه فرمانده بزرگ حزب الله لبنان، شهید حاج عماد مغنیه فرمودند: شهادت این بزرگوار باعث جریحه دار شدن قلوب تمام آزادى خواهان جهان گردید.

ایشان در ادامه افزودند: شهادت ایشان دو مطلب را به تمام جهانیان ثابت کرد. اول اینکه پرده از روى چهره شوم ریاکاران جهان برداشته شد، آنهایى که به بهانه مبارزه با تروریسم، افغانستان و عراق را اشغال نمودند و با عنوان حمایت از دموکراسى و حقوق بشر لشکرکشى کردند، با شهادت این بزرگوار رسواتر گردیدند، زیرا خودشان آشکارا در صف تروریست ها هستند.

و نکته دوم اینکه: شهادت این بزرگوار، موج بى نظیرى در دنیاى اسلام ایجاد کرد و سبب بیدارى و هوشیارى بیشتر مردم گردید و به قدرى از این شهید تجلیل و احترام به عمل آمد، که تمام مادران افتخار مى کنند، چنین فرزندانى داشته باشند و تمام آزادى خواهان دنیا در برابر او سر تعظیم فرود آوردند.

معظم له در ادامه به جنایات اخیر اسرائیل اشاره نموده و افزودند: اسرائیل در این اواخر هر کارى مى کند، در واقع میخى به تابوت خودش مى کوبد که از آن جمله شهید کردن همین فرمانده بزرگ است. اسرائیل با این کار خود باعث اثبات بیشتر حقانیت حزب الله گردید.

این مرجع تقلید در پایان فرمودند: ما این حادثه غم انگیز و در عین حال مایه افتخار و مباهات را به مجاهد جهان اسلام و تشیع آقاى سید حسن نصرالله و به خانواده محترم آن شهید سعید و همچنین به همه مردم لبنان و تمام آزادى خواهان جهان تسلیت مى گوییم و امیدواریم دست جانیان از کشورهاى اسلامى کوتاه گردد.

برچسب ها :
captcha