بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى (مدّ ظلّه العالى) راجع به اهانت جدید به بارگاه ملکوتی عسکریین علیهم السلام

بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى (مدّ ظلّه العالى) راجع به اهانت جدید به بارگاه ملکوتی عسکریین علیهم السلام


شیعیان جهان و عموم مسلمین باید هوشیار باشند و تسلیم توطئه هاى دشمن نشوند، به یقین همان گونه که در توطئه اول با واکنش شدید جهان اسلام روبه رو شدند در این توطئه نیز محکوم به شکست مفتضحانه خواهند بود.‌

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر اهانت شدید و تخریب قسمتى دیگر از بارگاه ملکوتى عسکریین ـ علیهما آلاف التحیة والثناء ـ در شهر سامرا موج عظیمى از غم و اندوه ایجاد کرد و همه شیعیان جهان بلکه عموم مسلمین و آزادگان دنیا را در غم و اندوه عمیقى فرو برد.

شیعیان جهان و عموم مسلمین باید هوشیار باشند و تسلیم توطئه هاى دشمن نشوند، به یقین همان گونه که در توطئه اول با واکنش شدید جهان اسلام روبه رو شدند در این توطئه نیز محکوم به شکست مفتضحانه خواهند بود.

ما این جنایت عظیم را قویاً محکوم مى کنیم و حفاظت از اعتاب مقدسه ومجازات شدید عاملان را از دولت عراق خواهانیم. وقت آن رسیده که آن بارگاه ملکوتى به کورى چشم دشمنان اسلام باشکوهتر از سابق برپا شود، و سبب همبستگى و اتحاد بیشتر عاشقان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) گردد.

لازم است علماى محترم اسلام و دولتمردان تنها به محکوم کردن این جنایت فجیع اکتفا نکنند، بلکه گام هاى عملى از طرق مختلف براى بازسازى حرمین شریفین به مراتب باشکوه تر از روز اول قیام کنند و تدبیرى جدى بیندیشند که این گونه جنایات تکرار نشود و براى دستگیرى و مجازات جنایتکاران که مزدوران صهیونیست و اشغالگران از سلفى هاى تکفیرى و تفاله هاى بعثى هستند اقدامات جدى و عملى انجام دهند. ما قویاً انتظار داریم که عاشقان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به اتفاق یکدیگر حرمین شریفین را بسیار باشکوه تر از اوّل بنا کنند و اینجانب با تمام وجودم در اختیار چنین برنامه اى هستم و امیدوارم از اولین زائران آن حرمین شریفین بعد از بازسازى باشکوه باشم. سلام و درود خدا بر ارواح پاک امامین عسکریین و سایر بزرگوارانى که در آن حرم خفته اند و سلام و درود خدا بر کسانى که براى زدودن آثار این جنایت فجیع و مجازات عاملانش گام هاى عملى و جدى بر مى دارند. والسلام على عبادالله الصالحین.

1386/03/23

دفتر حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى(مدّ ظلّه)

برچسب ها :
captcha