دیدار عمومی معظم له با دانشجویان و طلاب

دیدار عمومی معظم له با دانشجویان و طلاب


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با اشاره به کینه‌توزی‌های غرب برضد اسلام، هوشیاری ملت ایران را در برابر تحریکات قومی، قبیله‌ای و جناحی در آستانه انتخابات خواستار شدند.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی روز پنج‌شنبه در دیدار گروهی از طلاب و دانشجویان، اسلام را مردمی‌ترین آیین الهی عنوان کردند و فرمودند: در اسلام آن کسی که بیشترین تلاش را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهد، روز قیامت جایگاه و منزلتش از همه بالاتر است. دنیای امروز در مورد حقوق بشر بسیار سخن می‌گوید، ولی معلوم است که دنیای مادی و ریاکاری است.
ایشان وسوسه‌های شیطان و دشمن در عصر حاضر را بیشتر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری ارزیابی ‌کردند و فرمودند: در گذشته پایگاه‌های مفسد اینترنتی وجود نداشت، سیاست‌‌مداران دنیا سرمایه‌های فراوان در این راه خرج می‌کنند تا جوانان جهان سوم را فاسد کنند و بر منافع حیاتی آنها مسلط شوند. برای دشمنان ثابت شده است تا تعلیمات دینی در میان جوانان وجود دارد، در دفاع از دین، ناموس و کشور‌شان مقاوم هستند.
معظم له با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، ملت ایران را به حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌ها و تحریکات دشمن فراخواند‌ند و تأکید کردند: ملت ایران کاملاً مراقب باشند. دشمنان به دنبال تحریک قومی یا جناحی در کشور هستند. دشمن به دنبال بهانه‌گیری از ایران است. امروز در جریان انرژی هسته‌ای تمام دنیا فهمیده که امریکا و غرب به دنبال ایجاد بهانه است تا از این بهانه‌ها استفاده و قدرت اسلامی را تضعیف کند.
ایشان با بیان اینکه اسراییلی‌ها مهم‌ترین دشمن خود را ایرانیان می‌دانند، ا‌فزودند: اسراییلی‌ها می‌خواهند در ایران مردم و اقوام مختلف را تحریک کنند. مبادا در زمان انتخابات اختلافات در میان ملت ایران به وجود آید. هر کس را بهتر می‌پسندید که خادم دین و دنیا باشد و آبروی کشور را حفظ کند آن را انتخاب کنید. ما توقع داریم دانشجویان و طلاب در خط اول و مقدم عرصه‌ها باشند.

برچسب ها :
captcha