افتتاح پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له به زبان فرانسه

افتتاح پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له به زبان فرانسه


بخش فرانسوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له علاوه بر پاسخگویی به مسائل دینی مسلمانان فرانسوی زبان، نقش به سزایی در شناساندن معارف اسلامی به جویندگان اسلام راستین خواهد داشت.‌

با عنایات خداوند متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف بخش فرانسه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی  لحظاتی پیش توسط معظم له به صورت رسمی افتتاح شد.
مخاطبین اصلی این بخش مسلمانان فرانسوی زبان سراسر جهان هستند.
زبان فرانسه نزدیک به پانصد میلیون متکلم در سراسر دنیا دارد که بسیاری از آن ها مسلمان هستند. اقبال مردم جهان به دین مبین اسلام علی رغم تمامی تلاش های استکبار در جهت اسلام هراسی، همچنان رو به افزایش است. این تعداد از مسلمانان و همچنین مردمی که به دین اسلام گرویده اند و یا در آینده مسلمان می شوند وظیفه جبهه فرهنگی شیعه را نسبت به نشر فرهنگ شیعی صد چندان می کند.
لذا بخش فرانسوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له علاوه بر پاسخگویی به مسائل دینی مسلمانان فرانسوی زبان، نقش به سزایی در شناساندن معارف اسلامی به جویندگان اسلام راستین خواهد داشت.

این بخش در حال حاضر شامل موارد زیر است:

·چندین عنوان از معارف اسلامی؛

·استفتائات معظم له؛

.بخشی از تالیفات معظم له؛

·مجموعه ای از مقالات؛

·اخبار و اطلاعیه های رسمی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛

·مجموعه ای از تصاویر و مطالب صوتی تصویری در زمینه های مختلف دینی و مناسب جهت انتشار در شبکه های اجتماعی؛

علاوه بر این، سیستم پاسخگویی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی هم اکنون از طریق "ارسال سوال" که با مراجعه به سایت انجام می شود و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی با شماره00989030897814 پاسخگوی سوالات و استفتائات کاربران به زبان فرانسه خواهد بود.
برای مشاهده بخش فرانسه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی کلیک کنید

برچسب ها :
captcha