باید از ظرفیت مصر برای نزدیکی و تقریب بیشتر استفاده کنیم

باید از ظرفیت مصر برای نزدیکی و تقریب بیشتر استفاده کنیم


اکنون فرصت خوبی پیدا شده است، ولی همانگونه که گروه هایی از نزدیکی ایران و مصر بهره می گیرند گروه هایی نیز آن را به زیان خود می بییند.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس قاهره خاطرنشان کردند: اکنون فرصت خوبی پیدا شده است، ولی همانگونه که گروه هایی از نزدیکی ایران و مصر بهره می گیرند گروه هایی نیز آن را به زیان خود می بییند.

معظّم‌ له فرمودند: ما باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنیم و علی رغم کارهای که دشمنان انجام می دهند باید از ظرفیت مصر و کشورهای دیگر اسلامی برای نزدیکی و تقریب بیشتر استفاده کنیم، اما مساله حساس است و باید جلو تندروها گرفته شود.

ایشان خطاب به نماینده کشورمان در کنفرانس قاهره فرمودند: مصر کشور بسیار مهم همراه با سابقه طولانی است و مبادی تقریب در آن خیلی زیاد است، باید از این فرصت استفاده کرد.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند ما تصمیم گرفتیم دبیرخانه دائمی کنگره ضد تکفیر را باحضور شخصیت های حوزوی دایر کنیم و به زودی اعضای آن معرفی خواهند شد. 

نماینده کشورمان در کنفرانس ضد تفکیر قاهره  نیزگزارشی از سخنرانی ها، دیدارها، مصاحبه ها و مشاهدات خود را از این کنفرانس ارائه داد.

برچسب ها :
captcha