نگران زیاده خواهی آمریکا و غرب هستیم

نگران زیاده خواهی آمریکا و غرب هستیم


متاسفانه برخی از دولت ها در توهم به سر می برند، دولت آمریکا نیز تحت نفوذ کنگره و کنگره آمریکا نیز تحت تاثیر صهیونیست ها است و شاید آنها هم نمی خواهند هیچ گونه توافقی حاصل شود.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رییس سازمان انرژی اتمی ، توافق ژنو را نسبتا خوب ارزیابی کردند.

 ایشان تصریح کردند: البته برخی معتقدند که بیش از اندازه کارت های برنده خود را مصرف کرده ایم و  در این اندیشه به سر می برند که برای مرحله بعدی توافق چه برگ برنده ای را می خواهیم به آنها بدهیم.

 معظم له افزودند: نکته مهم برای مردم این است که چه چیزی در مقابل این کارت ها گرفته ایم و اگر آنها بخواهند زیاده روی کنند باید تدبیر جامعی اندیشید.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی آمریکا و غرب را غیر قابل اعتماد دانسته و افزودند: البته بسیاری از کشورها می خواهند که توافقی صورت گیرد، اما رژیم صهیونیستی نمی خواهد هیچ گونه توافقی حاصل شود.

 ایشان با تاکید بر این که مساله هسته ای برای ما شفاف است، فرمودند: رهبر معظم انقلاب تولید و بکار گیری سلاح های کشتار جمعی را حرام اعلام کرده اند، ما نیز چنین نظری داریم.

 ایشان بیان کردند: متاسفانه برخی از دولت ها در توهم به سر می برند، دولت آمریکا نیز تحت نفوذ کنگره و کنگره آمریکا نیز تحت تاثیر صهیونیست ها است و شاید آنها هم نمی خواهند هیچ گونه توافقی حاصل شود.

 معظم له ادامه دادند: رییس جمهور آمریکا که کشور خود را ابرقدرت جهان می داند در مقابل یک رژیم ذلیل می گوید تمام دغدغه ما تامین امنیت اسرائیل است.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کردند: در منطقه نیز برخی دولت ها جزو اقمار رژیم صهیونیستی شده و از آنها تبعیت می کنند.

 ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که واقعا نمی شود به اینها اطمینان کرد، فرمودند: ما می گوییم باید پیش رفت ولی باید با هوشیاری عمل کنیم. ما دعا می کنیم که این برنامه با لطف پروردگار با خیر و خوبی انجام گیرد.

 

برچسب ها :
captcha