بيانيه معظم له به مناسبت جنايت هولناك در مسجد جامع دمشق

بيانيه معظم له به مناسبت جنايت هولناك در مسجد جامع دمشق


امام جمعه محترم مسجد جامع دمشق كه از مُفتيان معروف اهل سنت در آن كشور بود به اتفاق پنجاه نفر از نمازگزاران اهل سنت با مواد منفجره تروريست‌ها شهيد و يكصد نفر ديگر مجروح شدند و خانه خدا را از خون بى‌گناهان رنگين ساختند‌

روز جمعه دوم فروردين در خانه خدا مسجد جامع دمشق جنايت وحشتناكى رخ داد كه در نوع خود كم‌نظير يا بى‌نظير بود، جنايتى كه روى حاميان تروريست‌هاى سوريه را بيش از پيش سياه كرد.
امام جمعه محترم مسجد جامع دمشق كه از مُفتيان معروف اهل سنت در آن كشور بود به اتفاق پنجاه نفر از نمازگزاران اهل سنت با مواد منفجره تروريست‌ها شهيد و يكصد نفر ديگر مجروح شدند و خانه خدا را از خون بى‌گناهان رنگين ساختند و برگ سياه ديگرى بر پرونده سياه حاميان تروريست‌ها افزودند.
اين جنايت عجيب نشان داد كه براى تروريست‌ها شيعه و سنى، امام جمعه و غير امام جمعه، خانه خدا و غير آن تفاوتى نمى‌كند چرا كه نه خبرى از اسلام دارند نه از بشريت و انسانيت.
به يقين دولت‌مردان تركيه و سعودى و قطر و همچنين سردمداران اتحاديه عرب كه با آمريكا و اسرائيل در جريان سوريه همصدا شده‌اند در اين خون‌هاى پاك شريك و سهيم‌اند و امروز و فرداى قيامت ـ اگر به قيامتى اعتقاد داشته باشند ـ بايد پاسخگوى آن باشند و اگر سندى جز همين يك سند براى دروغ‌گويى حاميان تروريست‌ها نسبت به جريان سوريه در دست نباشد كافى است. آيا باز هم مجامع بين‌المللى سكوت خواهند كرد؟
ما ضمن محكوم كردن شديد اين جنايت بى‌سابقه از مجامع بين‌المللى مى‌خواهيم سكوت خود را بشكنند و به صورت فعال در اين جريان وارد شوند و از مسلمانان غافلى كه با دروغ‌هاى رسانه‌هاى مختلف گرفتار اشتباه در ماجراى سوريه شده‌اند مى‌خواهيم كه از خواب غفلت بيدار شوند و راضى نشوند بيش از اين مسلمانان به دست عاملان كفر كه نام اسلام بر خود گذارده‌اند به قتل برسند.

captcha