نیروی انتظامی جهت برقراری نظم در جامعه از جار و جنجال ها نهراسد

نیروی انتظامی جهت برقراری نظم در جامعه از جار و جنجال ها نهراسد


شما باید با رعایت اعتدال و منطق محکم بایستید و از جار و جنجال هایی که احیانا صورت می گیرد نهراسید و بدانید خدمات و اقدامات شما ذخیره یوم المعادتان به حساب می آید ‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی عصر یکشنبه در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا، ‌با تقدیر از اقدامات و خدمات نیروی انتظامی، تاکید کردند:  نیروی انتظامی در مجموع کارنامه خوبی ارائه داده است.
 ایشان افزودند: شما باید با رعایت اعتدال و منطق محکم بایستید و از جار و جنجال هایی که احیانا صورت می گیرد نهراسید و بدانید خدمات و اقدامات شما ذخیره یوم المعادتان به حساب می آید.
 معظم له با بیان این که با وجود گسترش عوامل نا امنی در جهان، در حوزه امنیت در کشورمان نگرانی نداریم،‌ اظهار داشتند: اقتدار نظام اسلامی و نیروی انتظامی سبب شده تا با تمام اراده و توانی که دشمنان برای ضربه زدن به ما به کار بسته اند نتوانند کاری انجام دهند.
 ایشان با اشاره به بروز برخی از منکرات اجتماعی، خواستار ریشه یابی دقیق این مسائل و عوامل دخیل در آن شده و تاکید کردند: نیروی انتظامی باید اقداماتی که انجام می دهد را اطلاع رسانی کند چراکه تاثیرگذاری بسیار خوبی در جامعه دارد.
 معظم له در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد غربی ها در قبال سوریه، ابراز داشتند: شعارهای غربی ها بیرنگ است و نمونه بارز آن را همگان در سوریه مشاهده کرده اند.
 ایشان با بیان این که آمریکا و غرب در سوریه از وحشی گری های تروریست های بی رحم آشکارا حمایت می کنند، یادآورشدند: اینها از سویی ادعایی حمایت از حقوق بشر می کنند، اما در عمل رفتارشان به گونه ای دیگر است، اینها لیستی تهیه کرده و به اصطلاح اسامی گروه های تروریست را در آن ذکر کرده اند در حالی که خود آمریکا را باید در صدر این لیست نوشت.
 عزاداری امام حسین(علیه السلام) خونی تازه در عروق اسلام و تشیع است
ایشان در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت ارائه آموزش های لازم به هیئات عزاداری تاکید و تصریح کردند: ‌عزاداری امام حسین(علیه السلام) خونی تازه در رگ های اسلام و تشیع است.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: گاهی اوقات کارهایی انجام می شود که اهمیت این مساله مهم را کم می کند و بهانه به دست دشمن می دهد و نیروی انتظامی باید مراقب باشد.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اضافه کردند:‌ در کنار کارهای اجتماعی و دینی همواره مشکلاتی نیز وجود دارد که باید سعی شود به حداقل برسد.
 عوامل دخیل در مشکلات اقتصادی کشور
ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور، تصریح کردند: تحریم و مشکلات خارجی، بی تدبیری هایی که در سطوح بالا مشاهده می شود و بی انصافی عده ای از کسبه سبب بروز مشکلات اقتصادی شده است و در این عرصه نیز به هر میزان کمک شود مؤثر خواهد بود.
 

captcha