بسیج به الگوى جهانیان تبدیل شود

بسیج به الگوى جهانیان تبدیل شود


آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار جانشین فرماندهى نیروى مقاومت بسیج فرمودند: آنچه باعث قوت و قدرت و پیروزى بسیجیان و سپاهیان مى شود، ایمان است و نمونه این را در دوران دفاع مقدس و مقاومت حزب الله در لبنان مشاهده کردیم.‌

ایشان تصریح کردند: اتصال رسمى بیشتر بین سپاه و بسیج امر پسندیده اى است، زیرا بسیج نباید به عنوان نهادى رها شده تصور شد، بلکه باید اتصالش به سپاه بیشتر باشد تا کارآیى آن نیز بالاتر رود.

معظم له با تقدیر از برنامه ریزى براى بالارفتن سطح آگاهى هاى عمومى بسیج و حضور فعال آنها در عرصه هاى علمى کشور افزودند: استعدادهاى خوب فراوانى در میان بسیجیان وجود دارد که باید براى کشف این استعدادها و تقویت آنها برنامه ریزى کرد.

آیت الله العظمى مکارم شیرازى اظهار داشتند: مردم با شنیدن کلمه بسیج به یاد افراد مؤمن و شجاع صدر اسلام مى افتند و باید این ذهنیت را حفظ و تقویت کرد.

ایشان افزودند: سعى کنید برنامه هاى خود را جدّى تر انجام دهید و من معتقدم هزینه هایى که در این زمینه انجام مى شود، هزینه هاى دیگرى را از دوش ما برخواهد داشت.

معظم له خاطرنشان ساختند: باید بسیج و بسیجیان به الگویى براى جوانان و آزادى خواهان داخل و خارج کشور تبدیل شود و این امر دشمنان را به هراس خواهد انداخت.

برچسب ها :
captcha