اعتراف به کمبودها یک گام براى حل آنهاست

اعتراف به کمبودها یک گام براى حل آنهاست


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار شهردار و مسؤولین جمکران فرمودند: واقعیت این است که مسجد مقدس جمکران شکل جهانى به خود گرفته و بعضى اصرار دارند از عظمت آن بکاهند و درصدد تشکیک و تردید آن هستند.‌

معظم له با اشاره به جایگاه فرهنگى و معنوى مسجد جمکران تصریح کردند: جمکران از مسائل استانى و کشورى فراتر رفته و یک مسأله جهانى است.

ایشان با بیان اینکه سالیانه بیش از پانزده میلیون زائر وارد جمکران مى شود، بیان داشتند: این فرصت خوبى است تا جنبه هاى اخلاقى مذهبى وحدت مسلمین و عظمت اسلام به دیگران گفته شود.

آیت الله العظمى مکارم شیرازى افزودند: چنین جاذبه اى را کجا سراغ دارید که جمعیت بسیارى را بدون تبلیغ در یک مرکزى جمع کنید، باید قدر این نعمت الهى را بدانیم.

ایشان مسؤولیت دولت در عمران و آبادى جمکران را یادآور شده و فرمودند: دولت مسؤولیت دارد تا رفاه را در جمکران فراهم کند.

ایشان اظهار داشتند: فرمول هایى که براى شهردارى هاى دیگر کاربرد دارد براى جمکران جوابگو نیست، زیرا جمکران جایگاه تجارى ندارد تا خودکفا باشد، لذا دولت باید به این مسأله توجه کند.

معظم له افزودند: در چنین شرایطى افراد سودجو پیدا مى شوند و مى خواهند جمکران را تجارت خانه کنند که باید جلوى آنها را گرفت.

در ابتداى این دیدار جواهرى شهردار جمکران با ارائه گزارش از فعالیت هاى عمرانى در جمکران خواستار توجه مسؤولین نسبت به رفع کاستى هاى آن شد.

برچسب ها :
captcha