دیدار معظم له با وزیر کشور و هیئت همراه

دیدار معظم له با وزیر کشور و هیئت همراه


آیت الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار وزیر کشور و هیئت همراه فرمودند: دولت پیشرفت هاى خوبى در جنبه هاى گوناگون داشته است و مسأله تورم در جامعه از حساسیت خاصى برخوردار است که باید در این زمینه اطلاع رسانى شفاف توأم با تلاش بیشتر صورت گیرد و دولت محترم باید با تمام جدیت با تورم مبارزه کند و براى مهار آن از مردم نیز کمک گرفته شود.‌

ایشان وظیفه اصلى در مسائل فرهنگى را مسأله اخلاق بیان کرده و فرمودند: باید همه رسانه هاى ارتباط جمعى به مسأله اخلاق توجه داشته باشند زیرا وضع اخلاق عمومى جامعه در تمام مسائل اجتماعى و امنیت جامعه و حتى مسائل اقتصادى و سیاسى تأثیرگذار است.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى تصریح کردند: امروز دشمن از نیروهاى ارزشى ما مى ترسد زیرا از هوش و استعداد بالایى برخوردارند که انتخابات اخیر دلیل روشن آن است، زیرا با همه تبلیغات و تخریب هایى که رسانه هاى بیگانه براى عدم حضور مردم در انتخابات داشتند مردم بخاطر هوشیارى به آن توجه نکردند. آنها مى دانند تا زمانى که ما قدرتمند و مستقل ایستاده باشیم تخریب آنها بر ضدّ ما ادامه خواهد داشت.

ایشان در پایان توجه مسؤولین به شهر قم را خواستار شده و فرمودند: قم متعلق به تمام جهان اسلام و عالم تشیع است و خدمات زیادى از سوى حوزه علمیه به نظام ارائه مى شود، در مقابل دولت باید توجه بیشترى به این شهر داشته باشد.

برچسب ها :
captcha